زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل اعلام کرد که Customer Review به هیچ وجه روی سئو و نتایج تاثیری ندارد.

با اعلام گوگل برای همه مشخص شد که نظرات کاربران برای کسب‌وکارها در گوگل یا همان Google Customer Review تاثیری در رتبه وبسایت‌ها ندارد و بعنوان یک پارامتر در الگوریتم نقش ندارد.
جان مولر از گوگل طی مصاحبه‌اش با SEJ عنوان کرد راجع به GMB اطلاعی ندارد و ممکن است در آنجا موثر باشد

Customer Review مربوط به سایت دیجی‌کالا را در زیر می‌بینید:

Customer Review گوگل و تاثیر آن روی سئو! 1

بخوانید  صبحانه‌ای با طعم کسب‌و کار، دورهمی اهالی اکوسیستم استارتاپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *