
CRM دیدار از سامانه تیکتینگ و اپلیکیشن موبایل خود رونمایی کرد


شرکت دیدار در رویدادی با حضور خبرنگاران، از سامانه تیکتینگ و اپلیکیشن موبایل نرمافزار ارتباط با مشتری (CRM) خود رونمایی کرد.
به گزارش دیام برد، سهند هاشمی، معاون عملیات دیدار در نشست خبری این مجموعه گفت: «یکی از اصلیترین اصول ما، سادگی است. ما در دیدار صرفا ابزار فروش نیستیم بلکه در مسیر، با مشتریان خود همراهیم تا نگرش و دانش آنها را تقویت کنیم. برای بازارهایی مثل املاک و کسبوکارهایی که در شرکت مستقر نیستند، نسخه موبایل بسیار مفید است. کسبوکارهای B2B بیشتر از B2C از CRM استفاده میکنند.»
محمدجواد کریمی، مدیر فروش دیدار نیز گفت: «برای ما در دیدار همیشه این سوال وجود داشت که بعد از فروش موفق چه فرایندی باید داشته باشیم؟ این موضوع همیشه بین تیم فروش و فنی رد و بدل میشد. این شد که ما تصمیم گرفتیم در عین حفظ سادگی سرویس تیکتینگ را اضافه کنیم؛ اپلیکیشن موبایل دیدار نیز بسیار مورد نیاز بود و برای ما یک بازار بزرگ را فراهم میکرد.»
مهدی وکیلی، Associate Product Manager در ادامه این رویداد افزود:« طبیعتا همه ما تمام وقت به لپتاپ و سیستمکامپیوتر دسترسی نداریم و از آنجا که دسترسی به CRM در هر لحظه ضروری است، اپلیکیشن موبایل دیدار را رونمایی کردیم.»
او در ادامه با اشاره به اینکه دیدار این نیازمندی را از سمت کاربران دریافت کرده بود که بخش پشتیبانی نیاز به بهبود دارد، گفت: «نسخه اپلیکیشن این پلتفرم قابلیتهایی مانند دسترسی سریع به CRM در هر زمان و مکان، دریافت پوش نوتیفیکیشن برای ارتباط موثر و مدیریت تمامی فرایندها از موبایل را با حفظ سادگی به کاربران ارائه میدهد.»
وکیلی در ادامه، ثبت و پیگیری تیکت توسط مشتریان از پرتال اختصاصی، لاگین مشتریان با OPT بدون نیاز به رمز عبور، اطلاعرسانی پیامکی به مشتریان هنگام پاسخ جدید، امتیازدهی مشتری به کیفیت پاسخگویی و یکپارچگی تیکتها با پرونده مشتریان در CRM دیدار را از ویژگیهای این سامانه تیکتینگ دانست.
مطالب پیشنهادی

آموزش بلاکچین برای کودکان ایران

تجربه ۱۰+ ساله سعادت رنت در صنعت اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه
