پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل: اگر محتوای کپی‌شده رتبه بهتری دریافت کرد، ممکن است سایت منبع مشکل کیفی داشته باشد

تارخ ترهنده تارخ ترهنده
28 اسفند 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل: اگر محتوای کپی‌شده رتبه بهتری دریافت کرد، ممکن است سایت منبع مشکل کیفی داشته باشد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وب‌مستر ارشد گوگل یعنی John Mueller می‌گوید که اگر وب‌سایت دیگری محتوای شما را کپی و منتشر کرده و هم‌زمان موفق شده در موتور جستجو نتیجه و رتبه بهتری از محتوای شما دریافت کنید، ممکن است که وب‌سایت شما دارای یک مشکل کیفی جدی (Quality Issue) باشد!

«مولر» در رویداد Google Search Central SEO که تقریبا یک هفته پیش برگزار شد درباره این موضوع صحبت کرد. یکی از حضار رویداد به‌نام Mohammad Mehdi Abbas درباره اینکه وب‌سایت‌های دیگر محتوای وب‌سایت او را می‌دزدند و در نتیجه جتسجوی گوگل نیز رتبه بهتری می‌گیرند، صحبت کرد. او از Mueller پرسید که چه‌طور می‌تواند جلوی این دست از وب‌سایت‌ها را بگیرد که محتوایش را کپی نکنند و اگر هم این اتفاق افتاد، چگونه می‌تواند جلوی رتبه گرفتن‌شان در موتور جستجو شود.

مولر در پاسخ به این سوالات و صحبت‌ها به مالک وب‌سایت‌ها پیشنهاد داد که به فکر اخذ دوباره کیفیت وب‌سایت‌اش باشد و اگر مشکلات کیفی وجود دارد، آنها را رفع کند. گوگل براساس کیفیت هر وب‌سایت (Site Quality) به آن اعتماد کرده و آن را به عنوان منبع اصلی محتوا در نظر می‌گیرد، پس این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ مخصوصا زمانی که بحث رتبه گرفتن وب‌سایت‌هایی به میان می‌آید که محتوای دیگران را کپی و منتشر می‌کنند.

برای دنبال کردن آخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ همراه رسانه دی ام برد باشید.

بخوانید  جیمیل از دیزاین جدید و چند قابلیت تازه خود رونمایی کرد
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تارخ ترهنده
تارخ ترهنده
یک نویسنده و گیمر افسارگسیخته. عاشق نوشتن و خلق کردن.
نظرات

مهدی مرتضوی
مهدی مرتضوی

جالب بود مرسی

اسمارتک