پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

CoTweet در فاز آزمایشی: امکان انتشار توییت مشترک در توییتر

زهرا محبی زهرا محبی
19 تیر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
CoTweet در فاز آزمایشی: امکان انتشار توییت مشترک در توییتر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی توییتر در یک ویدیو اعلام کرد که فاز اولیه آزمایشی خود را در خصوص امکان CoTweet یا همان انتشار توییت مشترک با کاربران دیگر آغاز کرده است. امکان CoTweet که خلاصه‌شده عبارت Collaborated Tweet است، یکی از جدید‌ترین فیچرهایی است که قرار است به توییتر اضافه شود. فاز آزمایشی این فیچر در توییتر آغاز شده است.

امکان تعامل میان دو کاربر به صورتی که مشترکا صاحب یک محتوا باشند، به یکی از ویژگی‌های جذاب هر شبکه اجتماعی تبدیل شده است. در حالی که اینستاگرام مدتی پیش با ویژگی کلب (Collab) و تیک‌تاک با ویژگی Duet به این مهم رو آوردند، توییتر نیز می‌خواهد با راه‌اندازی امکان CoTweet فرصتی برای خلق و انتشار مشترک یک توییت به کاربران بدهد.

cotweet

همانطور که در این نمای کلی مشاهده می‌کنید، همکاری در انتشار توییت به نوار پایین صفحه نوشتن توییت اضافه خواهد شد و با استفاده از آن، شما می‌توانید کاربر دیگری را به CoTweet کردن دعوت کنید. این گزینه نه‌تنها تعامل کاربران را افزایش می‌دهد، بلکه ممکن است در بحث همکاری‌های تبلیغاتی نیز، تغییرات عمده و مثبتی ایجاد کند. البته می‌توان از این ویژگی برای اعتباردهی به حق صاحب اثر نیز بهره برد و آثار هنری یا محتواهای مختلف را با سازنده‌شان CoTweet کرد.

به گفته توییتر، فاز آزمایشی ویژگی CoTweet شروع شده است و در مدتی محدود، پروفایل‌های منتخبی در ایالات متحده، کانادا و کره می‌توانند از CoTweet استفاده کنند. در صورت مثبت بودن نتایج این فاز آزمایشی، توییتر این نوید را داده است که CoTweet را به یکی از فیچرهای ثابت برنامه تبدیل کند.

بخوانید  ایلان ماسک توییتر را با 44 میلیارد دلار خرید!
بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات