پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

  CoCo پلتفرمی با امکانات حرفه‌ای تحلیل اینستاگرام

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
28 بهمن 1399
زمان مطالعه: 4 دقیقه
  CoCo پلتفرمی با امکانات حرفه‌ای تحلیل اینستاگرام
زمان مطالعه: 4 دقیقه

با پیشرفت روزافزون رسانه‌های دیجیتال، افزایش اقبال عمومی به آن‌ها و حضور کسب‌وکارها و برندهای متنوع در این فضا، تدوین استراتژی‌های بازاریابی و تولید محتوا در اینستاگرام هم بسیار دشوارتر و چالشی‌تر از گذشته شده است اما همان‌طور که می‌دانید، تدوین استراتژی تازه آغاز این راه پرپیچ‌وخم است و سنجش دیتاهای حاصل از این استراتژی‌ها برای جلوگیری از ورود به مسیرهای اشتباه بازاریابی، بسیار مهم‌تر از تدوین آن‌هاست.

آیا می‌دانید چه دیتاهایی می‌تواند به کسب‌وکار و برند شما برای تعیین استراتژی‌ها، بهبود روند تولید محتوا و سنجش عملکرد رقبایتان کمک کند؟ چه راه مطمئنی برای آنالیز دیتاهای مختلف اینستاگرام می‌شناسید؟

حتماً می‌دانید که دیتای پیج‌های اینستاگرامی بسیار متنوع‌تر از آن چیزی است که بیزینس پروفایل اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد. اما چه راه امن و مطمئنی برای دسترسی به این دیتاها و تحلیل آن‌ها وجود دارد که تهدیدی برای امنیت پیج هم به شمار نیاید؟

CoCo چیست؟

CoCo  پلتفرمی کاربردی برای جمع‌آوری و آنالیز دیتای پیج‌های اینستاگرامی است که اطلاعات متنوع و مفیدی را برای تحلیل فعالیت‌های کاربران اینستاگرام در اختیارشان خواهد گذاشت. مزیت دسترسی به این دیتاها شناخت مناسب‌تر و کامل‌تر مخاطبان هر پیج و آگاهی از کیفیت تعامل آن‌ها با محتواهاست و این مسئله به صاحبان صفحه کمک خواهد کرد که در صورت نیاز، استراتژی‌های خود را تغییر دهند یا آن‌ها را کامل‌تر کنید.

CoCo چه دیتاهایی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؟

 

ارائه8 پارامتر اصلی آنالیز پیج‌ها

اینکه بتوانید در ابتدای ورود به یک پلتفرم آنالیز دیتای اینستاگرام، یک خلاصۀ گرافیکی از آنچه در پیجتان می‌گذرد ببینید، بسیار مهم و راهگشاست. CoCo در آغاز تحلیل دیتای پیج شما، 8 پارامتر اصلی برای آگاهی از مهم‌ترین دیتاها و سنجش آن‌ها ارائه می‌کند که عبارتند از:

بخوانید  ویترین‌نت؛ یک بازار اینترنتی برای کسب و کارهای ایرانی

  CoCo پلتفرمی با امکانات حرفه‌ای تحلیل اینستاگرام 1

انواع نمودارهای تحلیلی

صفحات کسب‌وکارها، برندها و فروشگاه‌های مختلف، بیشتر از دیگر افراد نیازمند آگاهی از اطلاعات و دیتاهای پیج خود و تحلیل و سنجش تأثیرگذاری استراتژی‌هایشان در اینستاگرام هستند. استفاده از نمودارهای مختلف، یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که این اطلاعات مدون را در اختیار این صفحات قرار خواهد داد.

Engagement Growth

استراتژی‌های بازاریابی و تولید محتوایتان را تغییر داده‌اید و می‌خواهید تأثیر آن روی رشد اینگیجمنت را بسنجید؟ می‌خواهید از نحوۀ تعامل مخاطبان با پست‌ها مطلع شوید و بدانید چه محتوایی را بیشتر دوست داشته‌اند؟ این نمودار کامل‌ترین اطلاعات را در بازۀ زمانی موردنظر شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

  CoCo پلتفرمی با امکانات حرفه‌ای تحلیل اینستاگرام 2

Post Types

آیا می‌دانید کدام نوع از محتواهایتان توجه مخاطبان بیشتری را جلب و تعامل بیشتری ایجاد می‌کند؟ ویدئو، اسلایدشو، آی‌جی‌تی‌وی یا تصویری؟ این نمودار دایره‌ای به شما نشان خواهد داد که کدام دسته از محتواها بیشتر در صفحۀ شما دیده می‌شود و بهتر است تمرکزتان را روی کدام زمینه متمرکز کنید تا نتیجۀ بهتری بگیرید.

  CoCo پلتفرمی با امکانات حرفه‌ای تحلیل اینستاگرام 3

Follower Growth

می‌خواهید میزان مؤثر بودن کمپین‌های تبلیغاتی مختلف را در زمینۀ جذب فالوئر به صفحه‌تان ارزیابی کنید؟ این نمودار در بازۀ زمانی مورد نظر شما، این کار را برایتان انجام می‌دهد.

  CoCo پلتفرمی با امکانات حرفه‌ای تحلیل اینستاگرام 4

معرفی بهترین پست‌ها، هشتگ‌ها و کلمات کلیدی

آیا می‌دانید کدام هشتگ‌ها ورودی بیشتری از اکسپلور برایتان داشته‌ و درست و سنجیده انتخاب شده‌اند؟ برترین پستتان کدام بوده؟ برای کدام کلمات قیدشده در تقویم محتوایی‌تان، پست‌های بیشتری تولید کرده‌اید؟ پاسخ همۀ این سؤالات را CoCo به شما خواهد گفت.

  CoCo پلتفرمی با امکانات حرفه‌ای تحلیل اینستاگرام 5

مقایسۀ دیتاهای پیج شما با پیج‌های رقیب

حتماً برایتان پیش آمده که بخواهید دیتاهای پیج خود را با پیج رقبایتان مقایسه و از این طریق مزیت رقابتی و نقاط قوت خود را شناسایی کنید. برای این کار کافی است صفحات مورد نظرتان را از بخش Comparison انتخاب و با کمک نمودارهای تحلیلی، دیتاهایی مثل Follower Growth، Engagement، Average Like Count و Average Comment Count را دریافت و در یک بازۀ زمانی مشخص با یکدیگر مقایسه کنید.

بخوانید  کمپین نوروزی «بزم دال» درسا، با نمادهای نوستالژیک در شهر تهران

  CoCo پلتفرمی با امکانات حرفه‌ای تحلیل اینستاگرام 6

  CoCo پلتفرمی با امکانات حرفه‌ای تحلیل اینستاگرام 7

تحلیل دیتای کمپین‌های تبلیغی

شما با اضافه کردن نام و لینک پست کمپین‌های تبلیغی خود در CoCo و تعیین هدف در سه حوزۀ اینگیجمنت، کامنت و لایک (با توجه به اولویت اصلی خودتان)، گزارش‌های دقیق و لحظه‌ای از کیفیت و میزان محبوبیت پست‌های کمپین‌ بگیرید و از این طریق کیفیت کمپین‌های ایجادشده را ارزیابی و تحلیل کنید.

هزینه استفاده از خدمات CoCo چقدر است؟

اغلب کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی برای پرداخت، در استفاده از خدمات بیشتر پلتفرم‌های آنالیز دیتای اینستاگرام با مشکلاتی مواجه‌اند؛ اما در CoCo شما به‌راحتی می‌توانید تمامی پرداخت‌ها را به‌صورت ریالی انجام دهید.

پلتفرم  CoCo امکانات خود را در قالب پکیج‌های مختلف و در بازه‌های زمانی سه‌ماهه، شش‌ماهه و سالانه ارائه می‌کند:

پکیج Business: 69 هزار تومان

پکیج Agency: 159 هزار تومان

برای استفاده از خدمات CoCo می‌توانید تا 30 اسفند پروفایل کاربری خود را بسازید و به مدت یک هفته به تمامی امکانات CoCo دسترسی کامل و رایگان داشته باشید.

جمع‌بندی:

استفاده از پلتفرم‌ها و ابزارهای تحلیل و آنالیز دیتای اینستاگرام انتخابی هوشمندانه، به‌خصوص برای کسب‌وکارها و برندهایی است که می‌خواهند پیشرفت برنامه‌ریزی شده داشته باشند و روند کاربردی و مؤثر بودن استراتژی‌های بازاریابی، تبلیغات و تولید محتوایشان را به‌طور مرتب بررسی و تحلیل کنند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک