پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کلاب‌هاوس خود را به عنوان یک پیام‌رسان صوتی باز تعریف کرد

الهه صالحی الهه صالحی
16 شهریور 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کلاب‌هاوس خود را به عنوان یک پیام‌رسان صوتی باز تعریف کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپلیکیشن کلاب‌هاوس برای بازگشت به دوران اوج محبوبیت خود را دوباره بازتعریف کرد و این‌بار به شبکه‌ای برای ارسال پیام‌های صوتی تبدیل شد تا بیش‌تر از نسخه قبلی خود شبیه یک پیام‌رسان باشد.

به گزارش دی‌ام برد، همه به خاطر داریم که حدود دوسال قبل، کلاب‌هاوس در عرض مدتی کوتاه به یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب تبدیل شد و حتی در ایران هم مقامات مهم دولتی در آن زمان، در روم‌ها حضور داشتند و به بحث تبادل نظر می‌پرداختند. اما این شبکه اجتماعی به همان سرعتی که محبوب شده بود، کم کم از رونق افتاد؛ البته که اضافه شدن قابلیت اسپیس در توییتر سابق را می‌توان عامل مهمی در این کاهش رونق کلاب‌هاوس دانست چرا که کاربرد اسپیس درست مانند کلاب‌هاوس بود اما این قابلیت در بستر توییتر راه اندازی شده بود که به خودی خود شبکه اجتماعی محبوبی بود.

اما حالا به نظر می‌رسد صاحبان کلاب‌هاوس در تلاش‌اند که با احیای این شبکه اجتماعی، آن را به روزهای اوج خود بازگردانند. در این نسخه جدید از کلاب‌هاوس هرچند که روم‌های قدیمی و معروف این اپ حفظ شده‌اند و کاربران این پلتفرم به محض ورود می‌توانند با لمس یک گزینه، یک روم جدید بسازند و دوستان خود را به آن اضافه کنند، قابلیت جدیدی هم اضافه شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد که چیزی شبیه استوری گروهی اینستاگرام است و به جای اشتراک گذاری استوری، کاربران می‌توانند با ضبط یک پیام صوتی، یک چت را با دوستان خود آغاز کنند و آنها نیز با ارسال صدای خود نوعی مکالمه صوتی را شکل بدهند.

اپلیکیشن کلاب‌هاوس با توجه به این قابلیت جدید به طور کلی باز طراحی شده است اما این پلتفرم اعلام کرده است که همچنان روم‌های قبلی کلاب‌هاوس، هسته مرکزی این پلتفرم خواهند بود.

نسخه جدید اپلیکشن کلاب‌هاوس در iOS و Android در دسترس است و می‌توان جزئیات بیشتر در رابطهمی‌توانید جزئیات بیشتر در مورد همه تغییرات برنامه – از جمله برخی از ویژگی‌های قطع شده – را در این پست در وب‌سایت Clubhouse بخوانید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات