پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اضافه شدن امکان چت کردن گروهی در اتاق‌های کلاب‌هاوس، راه دیگری برای تعامل بیشتر کاربران در این پلتفرم!

مرجان عبدی مرجان عبدی
8 اسفند 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اضافه شدن امکان چت کردن گروهی در اتاق‌های کلاب‌هاوس، راه دیگری برای تعامل بیشتر کاربران در این پلتفرم!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کلاب‌هاوس که شبکه‌ایی اجتماعی نوظهوری بر پایه صوت است، به نظر می‌رسد که هر روزه در تلاش است تا امکانات تعاملی خود را برای کاربران بهبود دهد و با کامل‌تر کردن گزینه‌های ارتباطی خود جایگاه خود را میان کاربران تثبیت کند.
این شبکه اجتماعی این بار گزینه جدیدی به امکانات خود اضافه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد در اتاق‌های گفت‌وگویی (room) که حضور دارند بتوانند با سایر افراد در آن اتاق چت کنند و گفت‌وگو نوشتاری داشته باشند.

اضافه شدن امکان چت کردن گروهی در اتاق‌های کلاب‌هاوس، راه دیگری برای تعامل بیشتر کاربران در این پلتفرم! 1

در هر اتاق، این گزینه جدید چت متنی می‌تواند مکمل موضوع و بحث اصلی اتاق باشد که به صورت صوتی جریان دارد و همه افراد حاضر در اتاق می‌توانند از این طریق مشارکت بیشتری در موضوعات داشته باشند و بدون آنکه نیاز باشد که لزوما در اتاق سخنگو (speaker) باشند، راحت‌تر با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند.

این امکان که هرکسی قادر باشد نظرات خود را پیرامون بحث و موضوع در اتاق بیان کند می‌تواند بسیار تعاملی و کمک‌کننده باشد، اما  در کنار آن می‌توانند مشکل‌ساز هم ظاهر شود، ‌همانطور که در شبکه‌های اجتماعی دیگر در بخش‌های گفت‌وگوی زنده همواره مشکلاتی دیده می‌شود. به همین دلیل مهم است میزبان اتاق، چت‌ها را بوسیله گزینه‌هایی که در تنظیمات اتاق گفت‌وگو به این منظور وجود دارد کنترل کند.
نکته کاربردی دیگری در این امکان جدید اینجاست که سازندگان و میزبانان اتاق‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا امکان چت متنی در اتاق آنها فعال باشد یا خیر. همچنین می‌توانند این امکان را در هر زمانی در طول گفت‌وگو غیر فعال کنند. میزبان‌ها همچنین می‌توانند پیام ارسال شده توسط افراد را در طول جلسه، و همچنین پس از پایان اتاق حذف کنند.

بخوانید  مایکت نیز سهم درآمد توسعه‌دهند‌گان را به ۱۵٪ کاهش می‌دهد

اگر امکان چت‌ نوشتاری در یک جلسه Clubhouse فعال باشند، یک نماد چت جدید را در سمت چپ پایین صفحه، در کنار نمادهای “Share” و “Clip” خواهید دید.

اضافه شدن امکان چت کردن گروهی در اتاق‌های کلاب‌هاوس، راه دیگری برای تعامل بیشتر کاربران در این پلتفرم! 2

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات