دی ام برد
اخبار
با همکاری کمپین تیم مارکتینگ یونیلیور و آژانس ترند؛

کمپین «کلییر، شوره هرگز» با تمرکز بر معرفی سفیر جدید کلییر «ارلینگ هالند» برگزار شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
بهمن ۷, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمپین «کلییر، شوره هرگز» با تمرکز بر معرفی سفیر جدید کلییر «ارلینگ هالند» برگزار شد

کمپین «کلییر؛ شوره هرگز» با تمرکز بر معرفی سفیر جدید برند کلییر «ارلینگ هالند» به‌عنوان سفیر جدید این برند و همراهی رضا علیپور به‌عنوان قهرمان ایرانی این کمپین در مدت سه ماه با همراهی برند کلییر و برنامه‌ریزی آژانس ترند و در فازهای دیجیتال، محیطی و تلویزیونی اجرا شد. این کمپین افزایش ۱۵ هزار فالوور و بیش از ۳۰ میلیون ایمپرشن را برای کلییر به همراه داشته است.

به گزارش دی‌ام برد کمپین دیجیتال اخیر برند کلییر در ایران با عنوان «کلییر، شوره هرگز!»، با همراهی و برنامه‌ریزی برند کلییر و آژانس تبلیغاتی ترند به مدت ۳ ماه، از آبان تا بهمن، اجرا شد. این کمپین با تمرکز بر کانال اینستاگرام، پلتفرم‌های نمایش خانگی (VOD) و اسنپ‌مارکت به اجرا در آمد تا یکی از اهداف اصلی برند، یعنی معرفی ارلینگ هالند به عنوان سفیر جدید محقق شود.

کمپین «کلییر، شوره هرگز» با تمرکز بر معرفی سفیر جدید کلییر «ارلینگ هالند» برگزار شد 1

ارلینگ هالند

مراحل کمپین

مراحل کمپین:
در مرحله اول کمپین گروه زیبایی و تندرستی یونیلیور، سعی شد تا به‌جای نمایش مستقیم چهره سفیر جدید برند از سایه یا تصاویری از مویشان استفاده شود تا حس کنجکاوی را در مخاطب برانگیزد. این کمپین در ادامه با تمرکز بر معرفی “ارلینگ هالند” به‌ عنوان قهرمان کمپین پیش رفت که به منظور تعامل و افزایش دنبال‌کنندگان و ترغیب مصرف‌کنندگان فعالیت‌هایی نظیر؛ بازی‌های هفتگی اینستاگرامی با جوایز، ویدیوهای مرتبط با معرفی ویژگی‌های محصولات، همکاری با اینفلوئنسرها در حوزه‌های مختلف، برگزاری چالش‌های ویژه مانند حدس‌زدن سفیر برند جدید کلییر از طریق تصاویر، ویدیوها و آمارهای حرفه‌ای، برای حفظ علاقه مخاطبان صورت گرفت. رضا علیپور نیز به عنوان چهره ایرانی در این کمپین در کنار برند کلییر، معرفی شد.

کمپین «کلییر، شوره هرگز» با تمرکز بر معرفی سفیر جدید کلییر «ارلینگ هالند» برگزار شد 2

رضا علیپور

آژانس ترند به عنوان اجرا کننده‌ی کمپین برند کلییر به دی‌ام برد اعلام کرد که در این کمپین دیجیتال محتوای جهانی ارائه‌ شده توسط تیم مارکتینگ یونیلیور با همکاری آژانس ترند، برای مخاطبان بومی‌سازی شده تا با نیازها و سلیقه ایرانیان همخوانی بیشتری داشته باشد. همچنین یکی دیگر از اهداف کمپین، برقراری ارتباط بین برند کلییر با سایر ورزش‌ها از جمله بسکتبال و تنیس بوده است. از سوی دیگر، برگزاری رویدادهای ویژه، از جمله همکاری با آرایشگران و متخصصین حوزه سلامت، برای نمایش و معرفی محصولات شامپو ضد شوره کلییر، به تعامل بیشتر با مخاطبان کمک کرده است.

کمپین «کلییر، شوره هرگز» با تمرکز بر معرفی سفیر جدید کلییر «ارلینگ هالند» برگزار شد 3

همکاری با اسنپ‌مارکت و فیلم‌نت

طبق اعلام آژانس ترند، این مجموعه به‌عنوان آژانس انحصاری تبلیغات اسنپ‌مارکت، با استفاده از رسانه‌های این پلتفرم، موفق به افزایش فروش محصولات این برند شد. علاوه بر این، ترند از همکاری خود با فیلم‌نت نیز خبر داده است. در این همکاری، آژانس ترند به‌عنوان آژانس فروش رسانه‌های فیلم‌نت، محتوای کمپین “کلییر، شوره هرگز!” را برای مخاطبان به نمایش خواهد گذاشت.

افراک
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات
افراک