کمپین «قهرمانان کلییر» با تمرکز بر معرفی ارلینگ هالند با همکاری آژانس ترند برگزار شد
فهرست مطلب
کمپین «قهرمانان کلییر» با تمرکز بر معرفی ارلینگ هالند بهعنوان سفیر جدید این برند و همراهی رضا علیپور بهعنوان چهره ایرانی کلییر، در مدت سه ماه با برنامهریزی آژانس ترند و در فازهای دیجیتال، محیطی و تلویزیونی اجرا شد. این کمپین افزایش ۱۵ هزار فالوور و بیش از ۳۰ میلیون ایمپرشن را برای کلییر به همراه داشته است.
به گزارش دیام برد کمپین اخیر کلییر در ایران با عنوان «قهرمانان کلییر»، توسط آژانس تبلیغاتی ترند و به مدت ۳ ماه از تاریخ ۶ آبان تا ۷ بهمن برگزار شد. این کمپین در فازهای دیجیتال، محیطی و تلویزیونی (TVC) در اینستاگرام، بیلبوردهای سطح شهر، نمایش خانگی و اسنپمارکت به اجرا در آمد و یکی از اهداف آن، معرفی ارلینگ هالند به عنوان سفیر جدید این برند بود.
مراحل کمپین
مرحله اول این کمپین تیزینگ بود که به مدت ۳ هفته به اجرا درآمد. در این تیزینگ سعی شد تا بهجای نمایش مستقیم چهره افراد، از سایه آنها یا تصاویری از موهایشان استفاده شود تا بتواند حس کنجکاوی را در مخاطب برانگیزد. مرحله دوم لانچ برند بود که با تمرکز بر معرفی ارلینگ هالند بهعنوان قهرمان کمپین انجام شد. همچنین بهمنظور تعامل و افزایش دنبالکنندگان و فروش، فعالیتهایی نظیر: بازیهای هفتگی اینستاگرامی با جوایز، ویدئوهای مرتبط با محصول و همکاری با اینفلویٔنسرها، چالشهای ویژه مانند حدسزدن سفیر برند جدید کلییر هالند از طریق تصاویر، ویدئوها و آمار، برای حفظ علاقه مخاطبان صورت گرفت.
رضاعلیپور نیز به عنوان چهره ایرانی کلییر، در این کمپین معرفی شد.
همکاری با اسنپمارکت و فیلمنت
طبق اعلام ترند، این مجموعه بهعنوان آژانس انحصاری با اسنپمارکت همکاری میکند تا با استفاده از رسانههای این پلتفرم، فروش محصولات کلییر را افزایش دهد. علاوه بر این، ترند از همکاری خود با فیلمنت نیز خبر داده است. در این همکاری، ترند بهعنوان آژانس فروش رسانههای فیلمنت، کمپین موردنظر را برای مخاطبان به نمایش خواهد گذاشت.
ترند به دیام برد اعلام کرد که در این کمپین تلاش شده تا محتوای جهانی ارائهشده توسط کلییر برای مخاطبان شخصیسازی شود و تا با نیازها و سلیقه ایرانیان همخوانی داشته باشد. همچنین یکی دیگر از اهداف کمپین، برقراری ارتباط بین این برند با سایر ورزشها مانند بسکتبال بوده است. از سوی دیگر، برگزاری رویدادهای ویژه، از جمله همکاری با آرایشگران، برای نمایش و معرفی محصولات کلییر، به تعامل بیشتر با مخاطبان کمک کرده است.