پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آینه‌ای از مادران و دختران: نگاهی به کمپین خلاقانه سینره با حضور سپیده توکلی و مادرش

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
7 بهمن 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آینه‌ای از مادران و دختران: نگاهی به کمپین خلاقانه سینره با حضور سپیده توکلی و مادرش
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سینره به مناسبت روز مادر امسال و با هدف ایجاد ارتباط و جذب قشر جوان به برند سینره، کمپینی با هدف ایجاد ارتباط نسل جوان با این برند، با مضمون مادر و دختر اجرا کرد که در این کمپین سپیده توکلی، قهرمان پرش از ارتفاع و مادر او حضور داشتند.

این کمپین با حضور سپیده توکلی، قهرمان پرش از ارتفاع و مادر او اواخر دی‌ماه امسال برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سینره، ایده اصلی کمپین این بود که اولین و تأثیر‌گذارترین زن در زندگی هر دختر، مادر اوست؛ مادران نقش به‌سزایی در باور مفهوم زنانگی، توانایی‌ها و پتانسیل‌های فردی دختران خود دارند و بی‌شک شخصیت و اعتماد به نفس هر دختر از ارتباط او با مادرش تأثیر گرفته است.

از طرفی در دوران جوانیِ دختران و میانسالی مادران این ارتباط و تاثیرگذاری از سمت مادر به سمت دختر، چرخش پیدا می‌کند و مادران برای همراهی با زمانه از دختران جوان خود تأثیر می‌پذیرند.

این مفهوم تاثیرپذیری از یکدیگر با المان آینه همراه شده بود از این جهت که آینه همه ویژگی‌های افراد را چه خوب و چه بد در برابرش قرار می‌دهد اما شخص را قضاوت نمی‌کند و از سمت دیگر انگار مادر و دختر انعکاس یکدیگر در آینده هستند و به نوعی یک نفرند و در ویدئوی اصلی این کمپین، سپیده توکلی به همراه مادرش حضور داشته است.

سپیده توکلی نیک، ورزشکار دو ‌و میدانی است که رکورددار رشته‌های هفت‌گانه، پنج‌گانه و پرش ارتفاع ایران است. علاوه بر این او توانسته تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع دکترای مدیریت ورزشی ادامه دهد. بانوی پرنده ایران، در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب مقام  قهرمانی آسیا در رقابت های پنج‌گانه و نایب قهرمان در رشته پرش ارتفاع شد.

نمایش تاثیر مادران در موفقیت دختران

براساس اعلام برند سینره، ایده‌پردازی این ویدئو توسط واحد دیجیتال شرکت طبیعت زنده انجام شده و ساخت ویدیو نیز بر عهده کانون ایران نوین بوده است.

ویدئو مناسب بستر دیجیتال و با هدف جذب مخاطب در زمان کوتاه ساخته شده و در عین حال توانسته است ارتباط بین مادر و دختر و تاثیر مادر در قهرمانی سپیده را به نمایش بگذارد.

پوستر کمپین هم در تناسب با ویدئو، فرم آینه را حفظ کرده و نیمی از صورت سپیده توکلی در جلوی تصویر که نسل امروز است و نیمی از صورت مادر که نقش حامی و حضور همیشگی در پس‌زمینه زندگی دختر را دارد، به نمایش گذاشته است.

تم رنگی روشن (سفید و طلایی) استفاده شده در کمپین که هم در پوستر و هم در نمای پست‌های طول کمپین، در شبکه‌های اجتماعی سینره رعایت شده است، نشان پاکی، آرامش، صداقت و امید به آینده دارد.

آینه‌ای از مادران و دختران: نگاهی به کمپین خلاقانه سینره با حضور سپیده توکلی و مادرش 1

مادر یک آیینه

در طی کمپین از کاربران اینستاگرام دنبال کننده صفحه سینره درخواست شد تا تصویر خودشان به همراه مادرشان و جمله‌ای از مادر که همیشه به آنها قدرت می‌داده به همراه هشتگ کمپین (#مادریک_آینه) به اشتراک بگذارند.

براساس اعلام سینره، استقبال از این دعوت بسیار زیاد بود و صدها نفر تصاویر دو نفره با مادرشان را به همراه رمز قدرتشان از مادر استوری کردند. هرچند سینره شرطی برای شکل و شمایل عکس قرار نداده بود، کاربران به پیروی از عکس سپیده و مادرش، عکسی مشابه همان که نصف صورت خودشان و نصف صورت مادرشان بود، ارسال کردند.

در انتهای کمپین هم به قید قرعه، بسته‌هایی از محصولات سینره به شرکت‌کنندگان کمپین هدیه شد.

باید دید که در ادامه، آیا سینره قصد دارد تا این مفهوم را با توجه به محصولات تخصصی مراقبت پوستی‌اش که برای دو رنج سنی بالای چهل سال و پایین چهل سال طراحی شده است، در تبلیغات حفظ کند یا نه!

 

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک