پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کمپین جدید چی‌توز؛ ۹۹ درصد از مردم، چی‌توز را با دست اصلی خود می‌خورند

مهسا بهادری مهسا بهادری
16 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین جدید چی‌توز؛ ۹۹ درصد از مردم، چی‌توز را با دست اصلی خود می‌خورند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش adweek، چی‌توز کمپینی تحت عنوان «other hand» یا همان دست دیگر را با هدف ایجاد حس خوب و لبخند در مخاطبان، راه‌اندازی کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده، حدود ۹۹ درصد از مردم، چی‌توز را با دست غالب خود می‌خورند. این تبلیغات می‌خواهد نشان دهد افرادی که چی‌توز می‌خورند باید امور زندگیشان را با دست غیرغالب انجام دهند که این ماجرا کیفیت کار و زندگیشان را کاهش می‌دهد.

Cheetos همچنین انواع مختلفی از تبلیغات چاپی و محیطی را هم ایجاد کرده و خلاقیت جالبی در این نوع از تبلیغات به کار گرفته است. روی یکی از بیلبوردها متنی به صورت نامرتب با این محتوا نوشته شده است: «۹۹ درصد مردم چی‌توز را با دست غالب خود می‌خورند، حتی افرادی که کالیگرافی یا تصویرگری می‌کنند». این محتوا نشان می‌دهد طراح این بیلبورد از دست غیرغالب خود استفاده کرده است.

کمپین جدید چی‌توز؛ ۹۹ درصد از مردم، چی‌توز را با دست اصلی خود می‌خورند 1

در تبلیغات این کمپین می‌بینیم که اگر یک جراح زیبایی بخواهد عملی را انجام دهد و همزمان چی‌توز بخورد، به این خاطر که با دست غیرغالب خود عمل را انجام داده، یک فاجعه بزرگ رخ می‌دهد، یا مثلا مردی سعی می‌کند توپ فوتبال را پرتاب کند و به طور تصادفی توپ را به سر یک عابر می‌کوبد. یک قناد دست غیر مسلط خود را در تزئین کیک امتحان می‌کند و نتیجه‌اش این است که تقریباً جشن تولد یک بچه خراب می‌شود و همه این اتفاق‌ها به این خاطر رخ می‌دهد که مردم خوردن چی‌توز را در اولویت خود قرار می‌دهند.

 

تینا محل، معاون ارشد بازاریابی در PepsiCo Foods در آمریکای شمالی، درباره تبلیغات این کمپین توضیح داد: «ساخت ویدیوهای دیجیتال توسط آژانس Goodby Silverstein & Partners انجام شده است تا نمادی از کسانی باشد که برای میان وعده مورد علاقه خود هر کاری انجام می‌دهند. به همین دلیل هم ما تلاش کردیم تا به دنیا نشان دهیم که استفاده از دست دیگر و آشفتگی که در کارها ایجاد می‌کند، هیچ ایرادی ندارد.»

البته این کمپین مخاطبان را یاد شعار نمادین اسنیکرز می‌اندازد «وقتی گرسنه هستید، شما نیستید». در آن کمپین اسنیکرز یک سلسله اتفاق بد را در بلندمدت به تصویر کشید که بخاطر گرسنگی رخ داده بودند.

به عنوان بخشی از تبلیغات، چی‌توز از مصرف‌کنندگان خواسته تا اتفاقاتی که بخاطر دست پفکی برایشان ایجاد شده را با هشتگ CheetosOther Hand در پلتفرم‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک