پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پرامپت‌دهی با صوت و عکس به chatGPT اضافه شد

رویا عزیزی رویا عزیزی
5 مهر 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پرامپت‌دهی با صوت و عکس به chatGPT اضافه شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ربات هوش مصنوعی chatGPT توسعه پیدا کرد. در حالی که تا پیش از این تنها با تایپ کردن می‌شد با این هوش مصنوعی ارتباط برقرار کرد، زین پس با استفاده از تصویر و صدا با این ربات مکالمه کنید.

قابلیت‌های جدید پرامپت‌دهی از طریق  صدا و تصویر در ChatGPT تا دو هفته آینده برای کاربرانی که اشتراک خریده باشند، فعال خواهد شد. این ربات هوش مصنوعی برنامه‌هایی هم دارد که هرچه زودتر این خدمات را برای نسخه رایگان فعال کند.

قابلیت صدا و تصویر برایChatGPT در واقع امکانی برای انجام کارهای خلاقانه و بزرگ‌تر فراهم می‌کند. هرچند به گفته OpenAI، این اقدام ممکن است فرصت‎‌هایی برای تقلب و تقلید ایجاد کند که در نوع خود نگران‌کننده‌ است. این تهدیدها می‌توانند تأثیرات بزرگی در عرصه تبلیغات داشته باشند.

با ChatGPT «صحبت» کنید

قابلیت جدید مکالمه ChatGPT به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از صدای خود با این ربات مکالمه برقرار کنید.

برای فعال کردن مکالمه با voice، مراحل زیر را دنبال کنید:

به تنظیمات بروید.
در قسمت پایین تنظیمات، روی ویژگی‌های جدید در نسخه موبایل کلیک کنید.
در مکالمات صوتی شرکت کنید.
دکمه هدفون را در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی را فعال کنید.
صدای مورد نظر خود را از بین پنج صدای مختلف انتخاب کنید.

برای استفاده از قابلیت مکالمه، سوال خود را به صورت voice بیان می‌کنید، ChatGPT آن را به متن تبدیل کرده و پاسخ شما را دوباره به صدا تبدیل می‌کند. این روند به راحتی مکالمه با الکسا پیش می‌رود.همچنین شما می‌توانید صدایی که برای ChatGPT ترجیح می‌دهید را از بین پنج صدای مختلف انتخاب کنید.

چت مبتنی بر تصویر

شما می‌توانید برای ارتباط با ChatGPT و مطرح کردن سوالتان یک یا چند تصویر ارسال کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار نقاشی در اپلیکیشن موبایل مکالمه را در بخش خاصی از تصویر متمرکز کنید.

برای شروع کار با ابزارهای پیشنهادی تصویر، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. دکمه تصویر را برای عکس گرفتن یا انتخاب تصویر لمس کنید.
  2. اگر iOS یا Android هستید، ابتدا دکمه اضافه کردن را بزنید.
  3. همچنین می‌توانید در مورد چند تصویر صحبت کنید یا از ابزار نقاشی ما برای هدایت دستیار خود استفاده کنید.

جستجوی تصویر به همان روش لنز Google کار می‌کند. کاربران عکس را بارگذاری می‌کنند و ChatGPT پرسش را از طریق این تصویر متوجه می‌شود و پاسخی ارائه دهد.

برای روشن‌تر کردن منظور خود، می‌توانید از ابزار نقاشی اپلیکیشن هم استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید کنار تصویری که بارگذاری کرده‌اید، سوالتان را به صورت voice یا تایپ شده مطرح کنید.

اگر از پاسخی که ChatGPT ارائه داد راضی نبودید، با ربات وارد مکالمه شوید و پاسخ را در حین گفتگو اصلاح کنید. این ویژگی شباهت زیادی دارد با آنچه Google در جستجوی چندوجهی خود ارائه می‌دهد.

قابلیت صدا و تصویر در ChatGPT به مشترکان پلاس و کارفرمایی تا دو هفته آینده ارائه می‌شود. قابلیت ارتباط مبتنی بر voice برای سیستم عامل iOS و Android و قابلیت تصویر بر روی همه پلتفرم‌ها قابل دسترسی خواهند بود.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
رویا عزیزی
رویا عزیزی
خبرنگارم و کلمه‌ها راه را نشانم می‌دهند.
نظرات