پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نسخه ChatGPT Plus: اضافه شدن اشتراک پولی به چت‌بات معروف این روزها

زهرا محبی زهرا محبی
2 اسفند 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نسخه ChatGPT Plus: اضافه شدن اشتراک پولی به چت‌بات معروف این روزها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گفته شرکت OpenAI، نسخه جدید چت‌بات ChatGPT، نسخه پولی‌شده این چت‌بات است. شرکت OpenAI برای خریداری اشتراک ویژه این چت‌بات 20 دلار (ماهانه) را در نظر گرفته است. این نسخه به طور رسمی از ماه مارس (ماه بعدی)، ابتدا به کاربران ایالات متحده و سپس دیگر کشورها و مناطق عرضه خواهد شد.

به گفته شرکت توسعه‌دهنده ChatGPT، این نسخه پولی ویژگی‌هایی همچون «زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر» و «دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید» را برای کاربران در نظر دارد. OpenAI در همین هفته‌ها، دعوت‌نامه‌های این سرویس را برای ساکنین ایالات متحده ارسال خواهد کرد تا در لیست انتظار قرار بگیرند.

 OpenAI پیش از تایید این خبر، قصد داشت اشتراک ماهانه چت‌بات را روی 42 دلار تنظیم کند که به نظر مبلغ زیادی برای اقشار مختلف جامعه می‌آمد. سپس، اشتراک ماهانه 20 دلاری برای آن پیشنهاد شد تا طیف گسترده‌تری از افراد بتوانند از آن بهره ببرند. نکته مهم این است که مبلغ اشتراک ChatGPT، استانداردی برای هزینه اشتراک دیگر چت‌بات‌های هوش مصنوعی در آینده بنا می‌کند. ChatGPT به دلیل پیشگام بودن خود در این زمینه، با 20 دلار شروع کرده است و باید دید چه چت‌باتی با پیشنهاد قابلیت‌های بیشتر، از این رقم بالا می‌زند.

البته OpenAI اعلام کرده است که ChatGPT لزوما به یک سرویس پولی تبدیل نخواهد شد و دسترسی رایگان به آن، کماکان ادامه خواهد داشت. این اشتراک صرفا برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک