پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لینکدین از شیوه جدید پست کردن محتوا با نام «کروسل» رونمایی کرد

زهرا محبی زهرا محبی
5 مرداد 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لینکدین از شیوه جدید پست کردن محتوا با نام «کروسل» رونمایی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربران لینکدین مدتی است که پست‌هایی از نوع نمایش «کَروسل» یا چرخ‌وفلکی را در اکانت خود آپلود می‌کنند و با استفاده از گزینه پیوست PDF، اسلایدهای جداگانه‌ای برای هر تصویر در نظر می‌گیرند. حالا لینکدین تصمیم گرفته است که قالب نمایش «کروسل» را به عنوان یک آپشن ثابت در قسمت پست محتوای لینکدین فعال کند. هم‌اکنون قابلیت «Carousel» در فید برخی از کاربران ظاهر شده است و پس از مدت کوتاهی همه کاربران لینکدین می‌توانند از آن استفاده کنند.

لینکدین کروسل

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، کروسل حالا یکی از قالب‌های انتشار محتوا در لینکدین است. اگر روی این گزینه کلیک کنید، فرآیندی به‌هم‌پیوسته همچون یک چرخ‌وفلک را طی خواهید کرد تا به گزینه آپلود برسید. قابلیت کروسل لینکدین به شما امکان این را می‌دهد که چندین تصویر ثابت یا کلیپ ویدیویی را با هم برای افزودن به پست خود انتخاب کنید. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، شما می‌توانید در این فرآیند alt textهایی را نیز ضمیمه فایل‌ها کنید.

کروسل لینکدین

لینکدین تایید کرده است که اکنون در حال آزمایش عملکرد این فیچر جدید است و امیدوار است که کار سازندگان را در به اشتراک گذاشتن محتوای بصری ساده‌تر کند. البته همانطور که اشاره شد، کاربران لینکدین سال‌هاست که یک قابلیت شبیه به این را با آپلود PDF در اکانت خود داشته‌اند که ظاهرا قابلیت محبوبی هم بین کاربران است. همین ماه گذشته بود که Socialinsider گزارش داد که اسناد نیتیو لینکدین، مانند پست‌هایی که مستقیما از فایل‌های PDF آپلود شده‌اند، 3 برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری کلیک می‌گیرند.

بخوانید  پایان کار لینکدین در چین به دلیل سخت‌گیری‌های دولت!

لینکدین حالا با اضافه کردن این قابلیت نه به واسطه PDF بلکه به عنوان فریم‌هایی مجزا و قابل تنظیم، این کار را راحت‌تر از پیش کرده است. به گفته لینکدین، این قابلیت فعلا برای 1000 کاربر فعال شده است و پس از مدتی کوتاه، در پاییز امسال برای همه کاربران لینکدین قابل استفاده خواهد بود.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک