برگزاری دریفت پارک در تهران، کمپین نوشیدنی انرژیزای Edge
طی روزهای اخیر خبری مبنی بر برگزاری اولین مسابقه «کار پارک دریفت» در تهران منتشر شد. نکته جالب توجه اینجاست که این مسابقه کمپین مارکتینگی برند نوشیدنی Edge است.
رویداد دریفت پارک در تهران با حضور ۲۰ شرکت کننده از سراسر ایران در یک ساختمان نیمهکاره برگزار شد. مسیر مسابقه توسط تیمی اختصاصی از هیئت اتومبیلرانی تهران طراحی شده بود و داوران بین المللی نیز در این رویداد حضور داشتند.
در این مسابقه مهارتهای شرکتکنندگان در رقابت برای پیروزی به نمایش گذاشته شد. پس از یک رقابت فشرده، ۶ برنده انتخاب شدند و جوایزی نیز به آنها اهدا شد. این مراسم توسط نوشیدنی انرژی زا Edge برگزار شد.
شرکت بازرگانی و تولیدی رکسان دارا با ورود به بازار نوشیدنی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت برند نوشیدنی انرژیزا خود را به نام Edge معرفی کرد. گفتنی است در اکتبر ۲۰۱۹، از نوشیدنی انرژیزا Edge، که تحت مجوز Icey Monkey تولید شده است، رونمایی شد. این برند نیز مانند سایر برندهای انرژیزا، با ماهیت ایجاد تحرک و انرژی سعی در گنجاندن المانهایی مانند سرعت و رقابت در تعریف برند خود دارد.