
کانوا در یک کمپین بامزه محیطی، چالشهای همیشگی بین مشتریان و آژانسها را به تصویر کشید


کانوا بهتازگی یک کمپین محیطی خلاقانه و طنزآمیز اجرا کرده که چالشهای روزمره بین مشتریان و آژانسها را به تصویر میکشد و قابلیتهای مختلف این پلتفرم را معرفی میکند. بیلبوردهای این کمپین، موقعیتهایی مانند درخواست بزرگتر کردن بیش از حد لوگو، مشکلات تغییر اندازه محتوا و غیره را با نگاهی شوخطبعانه نمایش میدهند.
به گزارش دیام برد، پلتفرم طراحی گرافیکی آنلاین کانوا (Canva) بهتازگی یک کمپین محیطی بسیار خلاقانه و جذاب اجرا کرده است. این کمپین با نگاهی طنزآمیز، به چالشهای روزمره میان مشتریان و آژانسها و واقعیتهای دنیای بازاریابی میپردازد و در عین حال، قابلیتهای متنوع کانوا را نیز بهخوبی معرفی میکند.
یکی از بیلبوردها با جمله «وقتی بزرگتر کردن لوگو کمی زیادی میشود»، لوگوی کانوا را نشان میدهد که از قاب خارج شده است. این تصویر نمادی از چالش همیشگی طراحان با مشتریانی است که روی بزرگتر کردن لوگو در طراحیها اصرار دارند.
همچنین این بیلبورد بهصورت خلاقانه به طراحان یادآوری میکند که با استفاده از قابلیت «Brand Kit» کانوا میتوانند همیشه در چارچوب هویت برند باقی بمانند.
بیلبورد دیگری با جمله «باید ۱۶×۹ میبود، اما ۹×۱۶شد» به مشکلات رایج تغییر اندازه و قالب محتوا اشاره دارد و ابزار «Magic Resize» کانوا را بهعنوان راهحلی سریع و ساده برای رفع این دردسرها معرفی میکند.
در این بخش از کمپین، ویژگی محبوب «کشیدن و رها کردن تقریباً هر چیزی» (Drag and Drop) در کانوا بهشیوهای خلاقانه به تصویر کشیده شده است. برای نمایش این قابلیت، یک دوچرخه از برند Forest به شکلی ناپایدار و نامتعادل به یک پوستر چسبیده است.
این تصویر، بهصورت استعاری به مخاطب یادآوری میکند که در کانوا میتوان به راحتی هر عنصر دلخواهی را وارد طراحی کرد؛ حتی اگر نتیجهاش غیرمنتظره یا طنزآمیز باشد.
بیلبورد دیگری با انبوهی از نظرات متضاد پوشیده شده و به مشکل رایج و قدیمی «Too many cooks»، یعنی همان ضربالمثل معروف «آشپز که دوتا شد، آش یا شور میشود یا بینمک» در آژانسها اشاره میکند. این بیلبورد نشان میدهد که دخالت تعداد زیاد افراد در فرآیند تصمیمگیری یا تولید محتوا، باعث سردرگمی و بروز مشکلات میشود.
یک بیلبورد دیگر، قابلیت حذف پسزمینه کانوا را به نمایش میگذارد و دیوار آجری پشت قاب را نشان میدهد.
این بیلبوردهای فوقالعاده با نگاهی بامزه و دقیق، به کشمکشها وچالشهای همیشگی بین مشتری و آژانسها میپردازند؛ چالشهایی که از گذشته در دنیای مارکتینگ بودهاند و احتمالا در آینده هم ادامه خواهند داشت.
