
آزمایش معروف Mentos و نوشابه، وارد دنیای بازیهای ویدئویی میشود


برند Mentos با معرفی اختراع جدید خود به نام «Mentos Fizzooka»، آزمایش معروف خود با نوشابه را وارد دنیای بازیهای ویدئویی کرده است. این اختراع که شبیه به یک موشک است و از واکنش فوارهای نوشابه و Mentos استفاده میکند، در پلتفرم بازی محبوب Fortnite Creative عرضه میشود.
حتماً آزمایش معروف برند Mentos با نوشابه را بهخاطر دارید. آزمایشی که برای اولینبار در سال ۱۹۹۹ شهرت پیدا کرد و تاکنون جذابیت خود را حفظ کرده. حالا قرار است Mentos این آزمایش جذاب را با یک اختراع جدید به نام «Mentos Fizzooka» وارد دنیای بازیها کند.
این اختراع جدید شبیه به یک موشک است که در واقع از محصولات Mentos و نوشابه ساخته شده و واکنش معروف و فوارهای این ترکیب را به شکلی انفجاری به نمایش میگذارد. «Mentos Fizzooka» که توسط برند Mentos و آژانس BBH لندن ساخته شده، برای اولینبار در پلتفرم بازی محبوب Fortnite Creative معرفی میشود و هدف آن، اضافهکردن یک لذت جدید و متفاوت به بازیها است. برخی از محبوبترین نقشههای این بازی به طور میانگین هر روز بیش از یک میلیون بازیکن دارند.
این اختراع ترکیبی جدید، میتواند یک جایگزین جذاب و سرگرمکننده برای سلاحهای معمولی بازیکنان باشد و درعینحال تأثیر تاکتیکی داشته باشد. این اولینبار است که آزمایش Mentos و نوشابه در دنیای بازیها ظاهر میشود و اولین ابزار تاکتیکی برند شده در Fortnite Creative است.
Hugues Leydier، مدیر ارتباطات و فعالسازی برند Mentos، دررابطهبا این موضوع گفته است: «Mentos همیشه در تلاش است تا تازگی و خلاقیت را به روزمرگیها اضافه کند، پس چه چیزی بهتر از اینکه آزمایش اصلی Mentos و نوشابه را دوباره در یادها تازه کرده و همزمان دنیای بازیها را دگرگون کنیم؟»
مطالب پیشنهادی
