آغاز همکاری کافه بازار و پلتفرم دارت ادز: «ظرفیتهای تبلیغاتی کافه بازار در کنار خدمات دارت ادز»
پلتفرم تبلیغات دیجیتال دارت ادز به عنوان یک اد اکسچنج ایرانی، به تازگی همکاری خود را با کافه بازار آغاز کرده است و اعتقاد دارد این همکاری باعث افزایش ترافیک تبلیغات خواهد شد.
روابط عمومی دارت ادز پیرو این همکاری میگوید: «تبلیغات جستوجو (search ads)، تبلیغات گشتوگذار (discovery ads) و سایر ظرفیتهای تبلیغات در کافه بازار در کنار سایر خدمات پلتفرم دارت ادز ارائه خواهد شد که این به معنای افزایش ترافیک تبلیغات و طبیعتا میزان نصب بیشتر برای مشتریان خواهد بود. از امتیازات مهم همکاری با کافه بازار، می توان به انجام تبلیغات هوشمند در این اپ استور اشاره کرد که توسط هوش مصنوعی صورت می پذیرد. در تبلیغات هوشمند، شما همه چیز را به کافه بازار سپرده و گویی یک متخصص مارکتینگ، مسئولیت فعالیتهای تبلیغاتی شما را بر عهده گرفته است تا تبلیغات اپلیکیشن شما را برای ۴۵ میلیون مخاطب کافه بازار نمایش دهد. در این اپ استور اولویت نمایش اپلیکیشنها در دستهبندیهای مختلف و همچنین نتایج جستوجو در کافه بازار با پلتفرمی خواهد بود که قرارداد تبلیغاتی با کافه بازار دارد که به موجب این همکاری کاربران پلتفرم دارت ادز می توانند به راحتی خدمات مربوط به تبلیغات در کافه بازار را در کنار سایر خدمات دارت ادز دریافت کنند.»
کافه بازار درباره این همکاری اذعان دارد در فرآیند جستوجو نزدیک به هفتاد درصد امکان نصب اپلیکیشن توسط کاربر وجود دارد. همچنین در سرویس گشتوگذار نیز با توجه به استفاده از هوش مصنوعی و نمایش اپلیکیشن در بهترین فضا و بهترین زمان، شانس نصب اپلیکیشن افزایش می یابد.
پلتفرم تبلیغات دارت ادز نیز در ادامه نسبت به این خبر توضیح میدهد: «دارت ادز طی مدتها فعالیت خود توانسته است با تعداد زیادی از پلتفرم های داخلی و خارجی همکاری کند و فضای نمایشی مناسبی برای کاربران ایجاد کند. پیشبینی میشود که پس از همکاری با کافه بازار ظرفیت تبلیغات نصب در این پلتفرم جهش مثبتی داشته باشد و رکورد نصب روزانه دارت ادز که تاکنون بیش از ۲۰ هزار نصب فعال در روز بوده است را به رقمی بالاتر ارتقا دهد.»