پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

همکاری یکتانت و دارت‌ادز با کافه‌ بازار در حوزه تبلیغات

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
8 مرداد 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
همکاری یکتانت و دارت‌ادز با کافه‌ بازار در حوزه تبلیغات
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کافه‌ بازار از آغاز همکاری‌اش با یکتانت و دارت‌ادز در بخش تبلیغات خبر داد. مدیر فروش تبلیغات کافه‌‌ بازار ضمن اشاره به همکاری این شرکت با آژانس‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر گفت: «برای تسهیل ارتباط بین توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان با بازار، در تعامل با آژانس‌های یکتانت و دارت‌ادز، این دو آژانس به مجموعه همکاران بازار در زمینه تبلیغات اضافه شده‌اند. امیدواریم این همکاری سبب شود تا ظرفیت‌های موجود در سیستم تبلیغات در بازار نیازهای گروه‌های بیشتری از توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان را پوشش دهد.»

کافه‌ بازار در سال‌های گذشته تجربه همکاری با آژانس‌های تپسل و دیما را در حوزه تبلیغات داشته‌است. مهدی خانی،‌ مدیر فروش تبلیغات این شرکت اعلام کرده که با شروع همکاری کافه بازار با یکتانت و دارت‌‌ادز، تعداد همکاران تبلیغاتی آن‌ها به ۴ آژانس تبلیغاتی افزایش یافته‌است. خانی، معتقد است آژانس‌های تبلیغاتی می‌توانند از طریق همکاری با کافه‌بازار، به ترافیک داده‌ای گسترده‌ای دسترسی پیدا کنند. مدیر فروش تبلیغات کافه بازار، مزایای این همکاری برای آژانس‌های تبلیغاتی را این‌گونه توضیح داد: «آژانس‌های تبلیغاتی می‌توانند از ظرفیت جستجوی روزانه‌ای که در کافه‌ بازار انجام می‌شود، برای تبلیغات مشتریان خود استفاده کنند.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک