پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

برگر کینگ در تلاش است تا با گیمیفیکیشن و تخفیف‌های ویژه، مشتریانش را وفادار کند

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
26 آبان 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برگر کینگ در تلاش است تا با گیمیفیکیشن و تخفیف‌های ویژه، مشتریانش را وفادار کند

برگر کینگ با اجرای یک کمپین تخفیف ویژه، به استقبال تعطیلات می‌رود. این برند در کمپین خود برنامه‌هایی برای ۳۱ روز تخفیف در نظر گرفته است که قرار است از ۲۲ نوامبر آغاز شود و در آن تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان وفادار خود وعده داده است. به نظر می‌رسد برگرکینگ قصد دارد با اجرای کمپین‌های گیمیفیکشن و تخفیف محور، مشتریان خود را وفادارتر کرده و از چالش‌های مالی سه ماهه اخیر خود عبور کند.

به گزارش دی‌ام برد، برگر کینگ قصد دارد تا با اجرای یک کمپین تخفیف ویژه در ماه‌های نوامبر و دسامبر امسال، به استقبال سال نو برود. تخفیف‌هایی که برای مشتریان و کاربران وفادار اپلیکیشن برگرکینگ در نظر گرفته شده است.

یکی از برنامه‌های این کمپین عرضه تقویم BK Advent است که با قیمت ۱۹.۵۴ دلار به فروش خواهد رسید. این تقویم شامل ۱۲ آیتم است که منوی سال‌های گذشته و حال حاضر این برند الهام گرفته شده است. برگرکینگ اعلام کرده است که علاقمندان می‌توانند برای خرید اولین نسخه‌های این تقویم، عبارت “ADVENT” را به یک شماره ارسال کنند.

برگر کینگ در تلاش است تا با گیمیفیکیشن و تخفیف‌های ویژه، مشتریانش را وفادار کند 1

علاوه بر این، قرار است تا از اول دسامبر، این برند تخفیف‌های ویژه‌ای را برای اعضای خود ارائه دهد. این تخفیف‌ها در قالب برنامه ۳۱ روز تخفیف، از اول تا آخر دسامبر هر روز یک تخفیف ویژه ارائه می‌دهد. این تخفیف‌ها شامل غذاهای رایگان، تخفیف در هزینه ارسال و هدایای ویژه این کمپین هستند.

برای جذاب‌تر شدن تجربه این تخفیف‌ها و جشن‌ها، برگر کینگ از یک فضای تعاملی به نام  «BK village» در اپلیکیشن خود استفاده کرده است که BK درواقع مخفف حروف اول برگرکینگ است و در این بخش از اپلیکیشن کاربران می‌توانند هر روز وارد بخش مربوط به خود شوند، صندوق پستی‌شان را باز کنند و یک پیشنهاد ویژه از برگرکینگ دریافت کنند.

کمک گرفتن از گیمیفیکیشن برای عبور از چالش‌های مالی

برگرکینگ در شرایطی قصد دارد این کمپین تبلیغاتی را اجرا کند که در چند وقت اخیر، با چالش‌های مالی جدی دست به گریبان بوده است. این برند که یکی از زیر‌مجموعه‌های Restaurant Brands International است، اخیرا آماری را در گزارش سه ماهه سوم سال خود منتشر کرده که نشان می‌دهد میزان فروش این برند در آمریکا ۰.۴ درصد کم شده و تعداد رستوران‌های برگرکینگ هم ۱.۶ درصد کاهش یافته‌اند. این در حالی است که رقبای بزرگ آن مانند مک‌دونالد در همین دوران با افزایش ۰.۳٪ در فروش مشابه روبرو بوده‌اند.

برگر کینگ در تلاش است تا با گیمیفیکیشن و تخفیف‌های ویژه، مشتریانش را وفادار کند 2

به نظر می‌رسد برگرکینگ در تلاش است تا با اجرای کمپین «۳۱ روز تخفیف» اطلاعات مشتریان خود را جمع‌آوری کرده و وفاداری آنها را به برند خود افزایش دهد. به طور کلی می‌توان این کمپین را بخشی از فرایند گیمیفیکشن برگرکینگ دانست که قبل‌تر هم این برند در راستای آن اقداماتی انجام داده بود. به طور مثال در ماه فوریه سال گذشته این برند کمپین مسابقه «برگر یک میلیون دلاری» را اجرا کرد که درآن مشتریان می‌توانستند با طراحی برگر مخصوص خود، شانس‌شان را برای بردن یک میلیون دلار امتحان کنند. 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی