پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رویدادهای حضوری

رویداد تخصصی دی‌ام برد برگزار می‌شود؛ ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها

مرجان عبدی مرجان عبدی
10 مرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رویداد تخصصی دی‌ام برد برگزار می‌شود؛ ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

این رویداد توسط رسانه دی‌ام برد با موضوع ارتباطات بازاریابی با هدف انتقال تجربه و دانش متخصص و فراهم آوردن بستر شبکه‌سازی برای اهالی جامعه بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات ایران ۳۰ مرداد در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار می‌گردد.

سخنرانان این رویداد مدیران ارشد بازاریابی کسب‌وکارهای غیردیجیتال مانند برندهای مواد غذایی و نوشیدنی، محصولات بهداشتی و شوینده‌ها، کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی، محصولات صنعتی و ساختمانی هستند و قرار است درباره تجربیات خود در زمینه فعالیت‌های تبلیغاتی و ارتباطی‌شان ارائه‌هایی را داشته باشند.

دی‌ام برد رسانه تخصصی فارسی زبان در زمینه بازاریابی‌ست که بطور مستقل به پوشش اخبار و گزارشات، برگزاری رویداد، آموزش و انتقال دانش و تجربه در این زمینه می‌پردازد.

برای ثبت‌نام زودهنگام از این لینک استفاده کنید.

محوریت‌های رویداد

انتقال تجربه از طریق ارائه‌های متخصصین این حوزه
یک پنل گفتگو درباره چالش‌های امروز واحدهای مارکتینگ و آژانس‌ها
شبکه سازی، ایجاد و گسترش ارتباطات فعالان حوزه

سخنرانان

رضا کایدی

معاونت بازاریابی شرکت صنایع غذایی فرمند

رویداد تخصصی دی‌ام برد برگزار می‌شود؛ ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها 1

پریسا دانشفر

Marketing & Country Business Unit Head در شرکت یونیلیور ایران

رویداد تخصصی دی‌ام برد برگزار می‌شود؛ ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها 2

کامیار کشانیان

مدیر بازاریابی مارینا (سان‌استار، سانی‌نس، نایت‌کینگ)

رویداد تخصصی دی‌ام برد برگزار می‌شود؛ ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها 3

آرش ملکی

سرپرست ارتباطات درون سازمانی و ارتباط با رسانه نستله ایران

رویداد تخصصی دی‌ام برد برگزار می‌شود؛ ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها 4

کمیته علمی رویداد

موضوعات، محوریت و سخنرانان این رویداد در یک کمیته علمی بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود که اعضای آن به شرح زیر است:

محسن‌ رهگذر، مشاور مارکتینگ و ارتباطات خلاق برند، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری بادكوبه

شایان نوبرانی، هم‌بنیانگذار آژانس ساده

عطا پارسا، متخصص ارتباطات و بازاریابی

بابک معدن‌دار، مدیرعامل آژانس خلاقیت بوم

هادی مرادی، بنیان‌گذار و سردبیر رسانه دی‌ام برد

مخاطبین رویداد

  • مدیران و معاونان بازاریابی کسب‌وکارها
  • مدیران برند کسب‌وکارها
  • مدیران عامل و صاحبان کسب‌وکار
  • مشاوران و متخصصان بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات
  • مدیران آژانس‌ها و مشاوران بازاریابی و تبلیغات
  • کارشناسان ارشد بازاریابی و ارتباطات و برندینگ

 

حامیان این رویداد

رویداد تخصصی دی‌ام برد برگزار می‌شود؛ ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها 5 رویداد تخصصی دی‌ام برد برگزار می‌شود؛ ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها 6

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

امیر
امیر

جسارتا ساعت برگزاری و شرایط حضور یا ثبت نام در این رویداد چطور است؟

هارمونی