پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حمایت بیت پین از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در زمان قطعی اینترنت

کارن آهنگری کارن آهنگری
8 آبان 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حمایت بیت پین از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در زمان قطعی اینترنت
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت پین، در راستای حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی که از قطعی این روزهای اینترنت آسیب دیده‌اند، به تازگی موج همدلانه‌ای را به راه انداخته است.

تداوم قطعی و اختلال اینترنت در سراسر کشور، باعث ضرر و زیان به بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین شده است. بر اساس گزارش نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، می‌توان گفت که تقریباً هیچ کسب‌وکار آنلاینی از گزند خسارات قطعی اینترنت در هفته‌های اخیر، در امان نبوده است. این روزها با کمی جستجو در فضای اینترنت می‌توان تأثیر این قطعی اینترنت را بین کسب‌وکارهایی که پس از دوران کرونا در تلاش برای توسعه‌ی بازار و دستیابی به اهداف خود بودند، دید.

تعدیل نیرو و حتی تعطیل شدن این کسب‌وکارها در این اوضاع اقتصادی، باعث از دست رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی بسیاری شده است. بیت پین در راستای مسئولیت اجتماعی، اقدام به حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از قطعی اینترنت، کرده‌است.

همراهی بیت پین در حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده

همان‌طور که گفته شد، بیت پین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، قصد دارد تا در حرکتی همدلانه از این کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از قطعی و اعمال محدودیت بر اینترنت، در حد توان خود حمایت کند.

این حمایت‌ها شامل خرید و پیش‌خرید خدمات و سرویس‌های پلتفرم‌های مرتبط با کسب‌وکار بیت‌پین، حمایت مالی از استارتاپ‌های کوچک و متوسط که در این دوران آسیب جدی دیده‌اند و خرید خدمات مورد نیاز این استارتاپ‌ها از سایر پلتفرم‌هاست.

کسب‌وکارهای مختلفی از زمان اعمال محدودیت و قطعی اینترنت، کاهش فروش محصولات و خدمات داشته‌اند و همین موضوع باعث کاهش درآمد و در نتیجه احتمال تعطیل شدن‌شان را افزایش داده است. هدف بیت‌پین از این طرح، حمایت مالی با پیش‌خرید خدمات این پلتفرم‌های مرتبط با فعالیت بیت‌پین است تا از در حد توان، مانع آسیب رسیدن به این کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ شود.

در کنار این کسب‌وکارها، سایر مجموعه‌ها هم می‌توانند درخواست خود را برای بررسی و حمایت مالی در راستای این طرح، ثبت کنند.

کاربران می‌توانند با معرفی کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از این اتفاق و ارسال ایمیل به نشانی pr@bitpin.ir یا تکمیل این فرم در این جنبش، همراه شوند.

پلتفرم بیت پین یکی از صرافی‌های ایرانی است که با پشتیبانی بیش از ۱۲۰ رمزارز بازار و ابزارهای مبادله‌گری، به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد تا سبد سرمایه‌گذاری خود را ایجاد و رمزارز مورد نیاز کار خود را تأمین کنند.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
کارن آهنگری
کارن آهنگری
شیفته‌ی سئو، محتوا و هوش مصنوعی! تو دی‌ام‌برد، تلاش می‌کنم که دانسته‌هاتون رو تو این حوزه‌ها، بیشتر کنم!
نظرات

اسمارتک