پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رویداد بیت‌پین و قرعه‌کشی کمپین «پین‌فینیتی» برگزار شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
13 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رویداد بیت‌پین و قرعه‌کشی کمپین «پین‌فینیتی» برگزار شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت‌پین به بهانه اتمام کمپین «پین‌فینیتی» ایونتی برگزار کرد و در آن برای اهدای جایزه به برندگان، به صورت زنده قرعه‌کشی انجام شد.

بر اساس گزارشی که بیت‌پین ارائه داده، این صرافی آنلاین ارز دیجیتال که به تازگی کمپینی با نام «پین‌فینیتی» اجرا کرده است، پیش از شروع کمپین حدود ۲/۵ میلیون کاربر داشته و اکنون تعداد کاربران به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.

رویداد بیت‌پین و قرعه‌کشی کمپین «پین‌فینیتی» برگزار شد 1

بیت‌پین، به بهانه اتمام کمپین «پین‌فینیتی» و برای انجام قرعه‌کشی میان ۹۱۶ هزارنفر شرکت کننده مراسمی به صورت زنده در چهارم تیر واقع در هتل استقلال تهران و با حضور حمید محمدی به عنوان مجری، صادق‌الحسینی به عنوان سخنران و علی داداشیان به عنوان مدیر مارکتینگ بیت‌پین برگزار کرد.

رویداد بیت‌پین و قرعه‌کشی کمپین «پین‌فینیتی» برگزار شد 2

بر اساس گزارش روابط‌عمومی برندگان این کمپین بیش از پنج‌ونیم میلیارد تومان جایزه دریافت کردند. این جوایز شامل یک بیت‌کوین کامل برای یک نفر به قید قرعه‌کشی، سه اتریوم به سه نفر برتر در زمینه جمع‌آوری پین، ۴۰ میلیون شیبا، یک ایرپاد پرو، یک آیفون قابل ریجستر بود.

این ایونت با حضور تعداد زیادی از بلاگرهای فضای مجازی، همچون ابوطالب حسینی برای اجرای استندآپ در این رویداد، کیا رکنی، حسن امیری، محمد شکوری، علی کاشانی و علی زندوکیلی برای اجرای کنسرت برگزار شد و افراد پیش از ایونت، در فضایی که برای پذیرایی آماده شده بود به نتورکینگ و آشنا شدن پرداختند.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره