پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

فیلتر بیتلی دیجیتال مارکترها را دچار مشکل کرد

زهرا قنبری زهرا قنبری
29 مهر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فیلتر بیتلی دیجیتال مارکترها را دچار مشکل کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرویس کوتاه کننده بیتلی به دلایل نامعلوم فیلتر شده و از دسترس خارج شده است. این وب‌سایت یکی از پراستفاده‌ترین سامانه‌های مورد استفاده برای کوتاه کردن لینک است که با ادامه دار شدن فیلتر آن، کاربرانی که پیش از این استفاده کرده‌اند، محتوا باید تمام لینک‌هایی که از این طریق کوتاه کرده‌اند را تغییر دهند.

به نظر می‌رسد این سامانه در ظاهر جز استفاده مفید در کوتاه سازی لینک‌ها، خطرات دیگری برای توجیه فیلتر شدن نداشت و از این رو فیلتر شدن آن جای بحث دارد. هر چند که در سال 97 به علت استفاده از آن برای تغییر آدرس برای فعالیت‌هایی چون فیشینگ، 24 ساعت فیلتر شده و پس از آن رفع فیلتر شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از افراد از فیلتر شدن این سایت دچار مشکلات و ضررهای مالی شده‌اند. این سرویس که ماهانه بیش از 600 میلیون لینک را کوتاه می‌کند بدون هیچ علت و توضیحی از صبح امروز مسدود شده است.

گفتنی است که در صورتی که عضو این سایت باشید، می‌توانید از اطلاعاتی دیگری چون کلیک، نوع دستگاه و سیستم عامل کاربران و …. استفاده کنید که به نظر می‌رسد در حال حاضر تعدادی از دیجیتال مارکتر‌ها برای کمپین خود دسترسی به این اطلاعات را از دست داده و دچار مشکل شده‌اند.

بخوانید  هنگام وجود یک نقص برای پرزنت یک محصول یا یک ارائه در مذاکره، چطور عمل کنیم؟
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

مطالب پیشنهادی

اسمارتک