لانچ
اخبار

بیمه‌بازار بیلبورد جدیدی به شکل چتر نجات را در بالای دفتر مرکزی خود نصب کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیمه‌بازار بیلبورد جدیدی به شکل چتر نجات را در بالای دفتر مرکزی خود نصب کرد

به گزارش دی‌ام برد، بیمه‌بازار به‌تازگی بیلبورد جدیدی را در بالای ساختمان مرکزی خود در خیابان شیخ بهایی نصب کرده است. این بیلبورد به شکل یک چتر نجات و با رنگ‌های زرد و سفید طراحی شده و لوگوی بیمه‌بازار نیز بر روی آن دیده می‌شود.

به گفته بیمه‌بازار، استفاده از چتر نجات به‌عنوان نماد، به دلیل ارتباط آن با مفاهیمی مانند حمایت و امنیت است. چتر نجات در فرهنگ عمومی با نجات و پشتیبانی مرتبط بوده و با ماهیت صنعت بیمه هم‌خوانی دارد.

همچنین درباره دلیل انتخاب رنگ زرد عنوان شده که این رنگ به دلیل کمتر دیده‌شدن در طبیعت و محیط شهری، می‌تواند سریع‌تر توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

بیمه‌بازار اعلام کرده است که این بیلبورد با نمایش لوگوی برند بر روی چتر، به‌صورت بصری و مفهومی هویت برند را معرفی کرده و پیام آن را به مخاطب منتقل می‌کند.

بیمه‌بازار بیلبورد جدیدی به شکل چتر نجات را در بالای دفتر مرکزی خود نصب کرد 1

نجوا
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا