پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

۴۵ سازه تبلیغاتی در شهر تهران براساس قرعه‌کشی به هر نامزد انتخاباتی تعلق گرفت

مهسا بهادری مهسا بهادری
27 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
۴۵ سازه تبلیغاتی در شهر تهران براساس قرعه‌کشی به هر نامزد انتخاباتی تعلق گرفت
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۴۵ سازه تبلیغات شهری به هر نامزد انتخابات جهت تبلیغات اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ امروز، یکشنبه ۲۷ خرداد برگزار شد.

در بخشی از مراسم طارمیان معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران هم در این مراسم درباره جزئیات بیلبوردهای تبلیغاتی اختصاص‌یافته به نامزدها، اظهار کرد: سازه‌هایی که اختصاص داده شده در بزرگراه همت، ارتش، بابایی، حکیم و دیگر بزرگراه‌های اصلی شهر و هم‌چنین مسیرهای پُرترددی مثل خیابان دماوند، جمهوری، کریم خان، میدان آرژانتین و از این دست خواهد بود. سازه‌های بیلبوردی ۱۵ عدد و عرشه‌ای ۳۰ عدد برای هر کاندیدا پیش‌بینی شده است. مهلت اکران هم از از ساعت ۲۴ روز دوشنبه، لغایت ساعت ۲۴ چهارشنبه هفته آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: دوستان سه نوبت می‌توانند اکران داشته باشند. عملیات چاپ و نصب بنر را خود سازمان زیباسازی انجام خواهد داد. طرح‌ها به سازمان زیباسازی ارسال و ظرف ۲۴ ساعت چاپ خواهد شد. امکان خرید سازه اضافه وجود نخواهد داشت.

قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. ۴۵ سازه تبلیغات شهری به هر نامزد انتخاباتی به صورت رایگان اختصاص داده شد. این سازه‌ها تا پایان زمان رسمی تبلیغات طراحی و اجرای این سازه‌ها در اختیار ستادهای انتخاباتی هر نامزد خواهد بود.

همچنین با هدف حفظ زیبایی و آراستگی پایتخت نیز ۱۰۰۰ سازه عمومی موقت تبلیغات انتخاباتی در تمامی میادین خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران قرار گرفته است تا منجر به افزایش نشاط و مشارکت مردمی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شود.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره