تبلیغات محیطی برتر تیرماه تهران به انتخاب مخاطبان دیام برد
بیشتر از دوهزار نفر از مخاطبان دیام برد در نظرسنجی برگزار شده برای برترین تبلیغات محیطی در تیرماه شرکت کردند. در این نظرسنجی به ترتیب تبلیغات محیطی آدامس وایت، آسیاتک و مستر بلیط رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
به گزارش دیام برد، ۸۲ درصد از کاربران دیام برد تبلیغات محیطی آدامس وایت در تیرماه را مثبت ارزیابی کردند و این برند به جایگاه اول براساس نظر مخاطبان دیام برد رسید.
۵۹ درصد از کاربران نیز تبلیغات محیطی تیرماه آسیاتک را مثبت ارزیابی کردند تا تبلیغات این برند از دید مخاطبان دیام برد در جایگاه دوم قرار بگیرد.
۵۴ درصد از مخاطبان نیز به تبلیغات محیطی مستربلیط نظر مثبت داشتند و این مجموعه در جایگاه سوم قرار گرفت.
۵۳ درصد نیز به تبلیغات تیسوت نظر مثبتی داشتند و تیسوت در جایگاه چهارم قرار گرفت.
۵۰ درصد از مخاطبانی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند نیز تبلیغات محیطی تیرماه علیبابا را مثبت ارزیابی کردند تا علیبابا جایگاه پنجم را در حوزه تبلیغات محیطی از نظر مخاطبان دیام برد کسب کند.
رونیکس و ویپاد نیز با کسب ۴۶ درصد از نظرات مثبت به صورت مشترک در جایگاه ششم قرار گرفتند.
تبلیغات محیطی ایزیلایف نیز با ۴۰ درصد نظر مثبت در جایگاه آخر قرار گرفت.