پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کمپین نوروزی «بزم دال» درسا، با نمادهای نوستالژیک در شهر تهران

مرجان عبدی مرجان عبدی
3 فروردین 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمپین نوروزی «بزم دال» درسا، با نمادهای نوستالژیک در شهر تهران
زمان مطالعه: 3 دقیقه

درسا کمپین نوروزی خود را با هدف یادآوری جشن و طرب نوروزی اجرا کرد. این کمپین که از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین اجرا می‌شود به گزارش این مجموعه به‌دنبال نشان دادن تضادهای سنت و مدرنیته در کنار هم است.‌

روابط عمومی درسا درباره این کمپین می‌گوید: «در این کمپین نوروزی، درسا به دنبال تجربه‌ی دنیایی را داریم از تضادها و هماهنگی‌ها فراتر از چهارچوب‌های تجربه‌های محدودمان، که در آن گذشته و آینده به هم آمیخته‌اند. در دنیایی خیالی از زیبایی عناصر نوستالژیک ایرانی همراه با جادوی فضای فانتزی در محیطی مدرن الهام گرفته‌ایم تا باهم زمان را فراموش کنیم و سری به حال و هوای نوروز در آینده بزنیم.»

کمپین نوروزی «بزم دال» درسا، با نمادهای نوستالژیک در شهر تهران 1

درسا در کمپین بزم دال (بزم درسا) برای تداعی کردن حس‌و‌حال نوستالژیک ایرانی از ماشین پیکان جوانان به رنگ زرد برند خود در کنار گل‌های بهاری استفاده کرده است. روابط عمومی این مجموعه پیرامون استفاده از المان‌هایی نظیر پیکان زرد توضیح می‌دهد: »درسا در کمپین بزم دال برای ایجاد حس نوستالژیک از پیکان و میدان ازادی استفاده کرده است که برای چشم مخاطب بسیار ملموس است و با لوک‌های مدرن و فیوچرستیک مدل‌ها ترکیب آن را ترکیب کرده تا یک تضاد هماهنگی از یک فضای نوستالژیک مدرن ایجاد کند و با جسارت سلیقه مخاطب ایرانی را به چالش بکشد.»

کمپین نوروزی «بزم دال» درسا، با نمادهای نوستالژیک در شهر تهران 2

کمپین نوروزی «بزم دال» درسا، با نمادهای نوستالژیک در شهر تهران 3

روابط عمومی این برند به دی‌ام برد گفته: «درسا بعنوان یک برند پیشرو و ایرانی به جای جشن، از کلمه بزم استفاده کرده است زیرا سعی می‌کند در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ و ادبیات کهن فارسی سهم خود را ایفا کند، برای همین ما این بهار را در بزم دال (بزم درسا) به بزم نشستیم. ما در این کمپین فضای کلاسیک نوروز که با گل‌ها و شور حال خرید افراد است را با یک فضای مدرن برای نو شدن و قدم گذاشتن به اینده نشان دادیم.»

درسا در ادامه این کمپین با شبکه پیاده نیز همکاری‌ای داشته که قرار است در تعطیلات عید نوروز از تاریخ ۳ فروردین حامی اختصاصی پیاده‌گردهایی باشد که در این تعطیلات با «پیاده» به قدم زدن در تهران می‌پردازند.

کمپین نوروزی «بزم دال» درسا، با نمادهای نوستالژیک در شهر تهران 4

درسا درباره این همکاری در نوروز با پیاده توضیح می‌دهد: «در دهمین سال ماجرای نوروز و پیاده‌گردی‌‌های شبکه‌ی «پیاده»، درسا در مسیر توسعه‌ی سبک زندگی آینده، همراه این فستیوال خواهد بود و با پیشنهاد محصولات و فضاهای متنوعش، در این مسیر همراهِ پیاده‌گردها. نوروز ۱۴۰۳ «دست در دست شهر» قدم در کوچه‌پس‌کوچه‌های تهران می‌ذاریم و با کشف و کنجکاوی در گوشه‌های‌ تهرانِ بهاری وارد سال نو می‌شویم.
در این ماجرای نوروزی، درسا حامی اختصاصی مسیرهای پیاده‌گردی است. درسا در دهمین سال پیاده‌گردی در کنار پیاده ا‌ست تا با این کنش شهری به محله‌های اصیل و قدیمی تهران، گریزی بزند و تصمیم دارد برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت مخاطبانش و در راستای مسئولیت اجتماعی‌ درسا، به صورت هدفمند گام بردارد»

اولین مسیر پیاده‌‌گردی، جمعه سوم فروردین ساعت ۱۰ صبح در اینستاگرام و سایت پیاده به آدرس Peeyade.com منتشر شده و پیاده تا پایان تعطیلات با ۶ مسیر پیاده‌گردی همراه با درسا خواهد بود.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

محسن خراسانی
محسن خراسانی

تیزر (یا کلیپ) درسا برای 1403 را بارها و بارها دیدم. نظر شخصی بعنوان یک شهروند (یا مشتری بالقوه برای برند درسا و یا محصولات مشابه …) ، ناملموس و نامفهموم است. هرچند سعی شده در استفاده از المان ها، ارتباط رنگ ها و حتی موزیک، ریتم حرکت بازیگران و زوایای دوربین، کاری نو را ارائه کنند، اما در نهایت خروجی، یک نیزر خاص برای مخاطب خاص در صحنه تئاتر خواهد بود. آیا جامعه هدف مصرف کنندگان محصولات درسا آن را می‌پسندند! و با دیدن آن تصویری جذاب و خاص از این برند در ذهنشان نقش خواهد بست ؟! من بالانس هزینه به هدف خروجی مرود نظر این تیزر را متعادل و موفق نمی‌بینم.

اسمارتک