پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

شیوه محاسبه‌ی امتیازها در بازار تغییر می‌کند

مرجان عبدی مرجان عبدی
7 تیر 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شیوه محاسبه‌ی امتیازها در بازار تغییر می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عددی که کاربران بازار در صفحه اطلاعات بازی و برنامه مشاهده می‌کنند، نشان‌دهنده محبوبیت کلی برنامه در طول زمان است. در همین جهت برای تاکید بیشتر روی امتیاز کاربران بر «وضعیت فعلی» برنامه‌ها و بازی‌ها، بازار شیوه محاسبه امتیاز کاربران را تغییر می‌دهد. با این تغییر، وزن نظرات جدیدتر نسبت به نظرات قدیمی‌تر بیشتر خواهد شد. این تغییر روی رتبه‌بندی برنامه‌ها و بازی‌ها در قسمت جستجو و لیست‌های صفحات اثر خواهد گذاشت.

مدیر محصول بازار، محمد تکلو:
«‌با شکل محاسبه‌ی جدیدی که بر اساس تعداد بازخوردهای جدیدتر کاربران پیاده‌سازی می‌شود، میزان کیفیت و محبوبیت اپلیکیشن‌های موجود روی بازار، نمود و اعتبار بیشتری پیدا می‌کند. دلیل این تغییر این بود که به کاربر کمک کنیم نظرات برنامه نسبت به وضعیت فعلی برنامه را ببیند. به این ترتیب، اثر نظرات قدیمی روی برنامه‌هایی که پیوسته توسعه و بهبود پیدا می‌کنند، کمتر می‌شود و نظرات جدیدتر، نماینده بهتری از عملکرد کنونی بازی و برنامه خواهد بود.»

بخوانید  تست قابلیت جدید ‌‌‌‌‌‌‌‌Limits در اینستاگرام!
خودنویس
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک