پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

بازارپی (سرویس پرداخت بازار) به نیم میلیون کاربر رسید

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
2 اسفند 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازارپی (سرویس پرداخت بازار) به نیم میلیون کاربر رسید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش اخیر بازار، سرویس پرداخت بازار که با نام بازارپی شناخته می‌شود تاکنون موفق به کسب بیش از ۵۰۰ هزار قرارداد فعال دایرکت دبیت شده است. دایرکت دبیت که با نام پرداخت مستقیم نیز در برنامه‌ها و محصولات ایرانی دیده می‌شود، راهکار پرداختی جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فعال‌سازی آن، در پرداخت‌های خود، با یک اشاره یا کلیک در کمتر از چند ثانیه، خرید خود را نهایی کنند.

شبنم بهنام، مدیر محصول بازارپی، مزیت دایرکت دبیت نسبت به پرداخت با درگاه‌های اینترنتی را سهولت کاربر در فرآیند پرداخت، افزایش درصد موفقیت پرداخت‌ها و افزایش تعداد تراکنش کاربران پس از فعال‌سازی می‌داند. به گفته وی، وارد کردن اطلاعات کارت بانکی در هر بار پرداخت و مهم‌تر از آن احتمال دریافت نکردن رمز پویا در پرداخت با درگاه اینترنتی، شانس موفقیت کاربر را کاهش می‌دهد.

بازارپی (سرویس پرداخت بازار) به نیم میلیون کاربر رسید 1

مزیت پرداخت دایرکت دبیت نسبت به درگاه‌های اینترنتی

بازار در گزارش‌های خود از این سرویس پرداخت،‌ مزیت‌های آن را اینگونه بیان می‌کند:

  • بازارپی نشان می‌دهد که درصد موفقیت پرداخت از طریق دایرکت دبیت ۱۱ درصد بیشتر از این عدد در درگاه‌های اینترنتی است.
  • زمان صرف شده برای انجام پرداخت توسط کاربران در درگاه اینترنتی به صورت میانگین ۸۰ ثانیه است در صورتی که کاربران با استفاده از دایرکت دبیت این فرآیند را در کمتر از ۲ ثانیه انجام می‌دهند.
  • به دلیل سهولت این شیوه از پرداخت و بالا بودن درصد موفقیت آن در قیاس با سایر شیوه‌های پرداخت، تعداد تراکنش‌های کاربرانی که دایرکت دبیت را فعال می‌کنند در مقایسه با گذشته افزایش یافته است.

کارن بازغی، مدیر توسعه کسب‌وکار بازارپی، عنوان می‌کند: «با توجه به مزیت‌های دایرکت دبیت، کسب‌وکارهایی که از این شیوه پرداخت استفاده می‌کنند شاهد افزایش درآمد و فروش خود خواهند بود. از این رو بازارپی تصمیم گرفته است که در قالب یک محصول جدید، سرویس دایرکت دبیت را در اختیار پذیرندگان و توسعه‌دهندگان قرار دهد. دایرکت دبیت بازارپی به صورت یکپارچه ارائه می‌شود و کاربران با یکبار فعالسازی آن، می‌توانند در تمامی پذیرندگان طرف قرارداد با بازارپی از آن استفاده کنند.»

امکان استفاده از این سرویس در وب‌سایت، نسخه گوگل‌پلی و iOS پذیرندگان وجود دارد. استفاده از این سرویس صرفا محدود به محصولات با پرداخت‌های دوره‌ای نیست و تمامی کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت bazaarpay.ir  و بخش ثبت نام درخواست دریافت سرویس را ثبت کنند تا کارشناسان بازارپی با آنها تماس بگیرند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک