پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

۱۴ بانک در سال ۱۴۰۲ بیشتر از ۲.۸ هزار میلیارد تومان خرج تبلیغات کردند

کیمیا منصوری کیمیا منصوری
11 مهر 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
۱۴ بانک در سال ۱۴۰۲ بیشتر از ۲.۸ هزار میلیارد تومان خرج تبلیغات کردند

در سال ۱۴۰۲، ۱۴ بانک کشور مجموعاً ۲/۸ هزار میلیارد تومان صرف تبلیغات کرده‌اند که نسبت به سال قبل، ۸۳ درصد افزایش داشته است. این هزینه‌ها عمدتاً در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای محیطی متمرکز بوده است.

به گزارش دی‌ام برد به نقل از سیاست روز در سال ۱۴۰۲، صورت‌های مالی ۱۴ بانک کشور نشان می‌دهد که این ۱۴ بانک مجموعاً ۲/۸ هزار میلیارد تومان برای تبلیغات هزینه کرده‌اند که این مبلغ در مقایسه با سال گذشته ۸۳ درصد رشد داشته است. بخش عمده‌ای از این بودجه به تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای محیطی اختصاص یافته است. بانک شهر با صرف ۵۷۱ میلیارد تومان، رتبه نخست را در هزینه‌کرد تبلیغاتی به خود اختصاص داده و بانک‌های ملت و سامان  با ارقام ۴۵۳و  ۴۰۱  میلیارد تومان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اما با وجود این هزینه‌های چشمگیر،  در شرایطی که بانک‌ها به دلیل قوانین و مقررات خاص فعالیت و محصولات خود را ارائه می‌کنند و تقریباً برای همه مردم شناخته‌شده هستند، این حجم از هزینه‌کرد تبلیغاتی تا چه اندازه منطقی و موجه است؟

پاکت
به اشتراک بگذارید:
کیمیا منصوری
کیمیا منصوری
هنرهای دراماتیک را دوست داشتم و خواندم، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای را انتخاب کردم و حالا خبر می‌نویسم. دی‌ام برد فرصتی است تا دنیای بازاریابی دیجیتال را روایت کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی