پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

در رویداد بانی‌مد مطرح شد: در سال ۱۴۰۲ هزار برند مد و پوشاک به بانی‌مد اضافه شدند

مرجان عبدی مرجان عبدی
5 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در رویداد بانی‌مد مطرح شد: در سال ۱۴۰۲ هزار برند مد و پوشاک به بانی‌مد اضافه شدند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ رویدادی با حضور فعالان و برندهای صنعت لایف استایل، ساعت و اکسسوری و فشن با هدف هم‌فکری و شبکه‌سازی و تبادل‌نظر در هتل پارسیان اوین با میزبانی بانی‌مد برگزار شد.

رویداد با سخنرانی آرش ارجمندی قائم‌مقام هدلینگ آواکتان آغاز شد. او در مورد برندها و شرکت‌های زیرمجموعه آواکتان و داستان شکل‌گیری مجموعه‌هایی مانند جین‌وست، بانی‌مد، دلیش ، دومیل و… توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه سخنرانی خود از اضافه شدن ۱۰۰۰ برند فعال در صنعت مد و پوشاک به مجموعه‌ بانی‌مد در سال ۱۴۰۲ سخن گفته و اعلام کرد که بازارگاه بانی‌مد زیرساخت و توانایی مدیریت بسیار زیادی داشته و این توانایی را در اختیار برندهای همکار قرار خواهد داد.

در رویداد بانی‌مد مطرح شد: در سال ۱۴۰۲ هزار برند مد و پوشاک به بانی‌مد اضافه شدند 1

در ادامه این رویداد، مهران بخار عضو هیئت مدیره بانی‌مد به دستاوردها و آمارهای خلق شده توسط بانی‌مد اشاره کرد. مهران بخار در ادامه این ارائه، به آینده و مسیر پیشرفت بانی‌مد اشاره و از برنامه‌های آتی این برند برای حضور در خارج از مرزهای کشور و حضور پررنگ در کشورهای همسایه اشاره کرده و با اعلام جزییات جدیدی از خدمات بانی‌مد در سال ۱۴۰۲، با بیان موارد زیر سخنرانی خود را به پایان برد:

  • خدمات تحویل حضوری
  • اضافه شدن شعب
  • امکان تعویض همزمان کالا
  • لجستیک و خدمات تحویل دوساعته در تهران و کرج
  • امکان کادوپیج سفارشی کالاها
  • فروش کالای دیجیتال

سپس پنلی بین افرادی از برندهای مختلف حوزه لایف استایل برگزار شد. در این پنل آقایان امیر مهاجری مدیر دیجیتال مارکتینگ «برند آرایشی سفیر»، مهدی قاسمی مدیر فروش «شرکت زمان آرا»، بابک کیان گوهر مدیر عامل «اکسسوری کیان»، امیر مهاجرانی مدیرعامل «برند آر ان اس » و جناب آقای شاهرخ کشاورز حضور داشتند و در مورد چگونگی گسترس شعب، فروش آنلاین  فعالیت‌های خود صحبت کردند.

در رویداد بانی‌مد مطرح شد: در سال ۱۴۰۲ هزار برند مد و پوشاک به بانی‌مد اضافه شدند 2

بانی‌مد در حوزه اکسسوری لوکس یعنی ساعت هم فعالیت خود را آغاز کرده که در این زمینه از غلامحسین ادریس آبادی به عنوان نایب رئیس اتحادیه صنف ساعت تهران دعوت شد تا روی صحنه بیاید و در خصوص موارد صحبت کند. سپس حامد استیری عضو هیئت مدیره صنف آرایشی و بهداشتی در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی سخنرانی کرد.

در رویداد بانی‌مد مطرح شد: در سال ۱۴۰۲ هزار برند مد و پوشاک به بانی‌مد اضافه شدند 3

روابط عمومی بانی‌مد در پایان عنوان می‌کند که با برگزاری این رویداد، به دنبال ارتقا مرکز خرید آنلاین خود از طریق هم‌افزایی بین فعالان بازار بوده تا خدمات و محصولاتی که به مشتریان خود ارائه ‌می‌کند را بهبود دهد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک