پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها

مدیر مارکتینگ بلوط: بزرگ‌ترین چالش کسب‌وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن دشواری تبلیغات گوگل ادز است

الهه صالحی الهه صالحی
19 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر مارکتینگ بلوط: بزرگ‌ترین چالش کسب‌وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن دشواری تبلیغات گوگل ادز است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر مارکتینگ بلوط در حاشیه رویداد موضوعی پارتنرشیپ، کمپین مشترک و کوبرندیگ که توسط دی‌ام برد برگزار شد به دی‌ام برد گفت که بلوط به زودی از اپلیکیشن جدید خود که در راستای سرمایه‌گذاری خرد در بازار رمزارزها فعالیت می‌کند، رونمایی خواهد کرد.

احمدرضا ناطق‌الهی در رابطه با نوع فعالیت شرکت بلوط توضیح داد: «کار ما در شرکت بلوط این است که بتوانیم دارایی‌هایی را فراهم کنیم که به افراد کمک می‌کند که بتوانند با پول‌‌های خرد در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند. اما یکی از برنامه‌هایی که ما امسال داریم این است که این امکانات (Asset) را گسترش بدهیم. در همین راستا اپلیکیشن جدید ما به زودی رونمایی خواهد شد و کانسپت همان سرمایه گذاری با پول‌های خرد است اما این بار در بازار رمزارزها. در واقع قصد داریم تجربه راحتی را برای افراد فراهم کنیم که هرکس که به کریپتو علاقه دارد اما آن قدری از کریپتو دانش ندارد، در این حوزه سرمایه‌گذاری کند.»

او در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در چند وقت گذشته ما آن را تجربه کرده‌ایم، تبلیغات گوگل‌ادز است، گفت: «گوگل‌ادز یکی از بهینه‌ترین کانال‌ها برای گرفتن کاربر است و می‌توان از طریق آن با قیمتی مقرون به صرفه کاربر با کیفیت گرفت. با توجه به مسائلی که بخاطر اختلالات پلی‌استور وجود داشت، اد کمپین‌ها بخش زیادی از ترافیک خود را از دست داده‌اند و برای ما کسب‌وکاری که اپ داریم خیلی سخت شده است که بتوانیم از گوگل‌ادز ترافیک بگیریم.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک