گردهمایی مشترک مدرسه تخصصی بادکوبه با محوریت توسعه فردی و کسبوکارها برگزار شد
گردهمایی مشترک مدرسه تخصصی بادکوبه، مدرسه شاپرک آبی و آکادمی منظم با محوریت توسعه فردی و کسب و کارها در تاریخ جمعه ۲۸ اردیبهشت در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد.
در این مراسم، دانشپذیران سه موسسه حضور داشتند و سخنرانان به ارائه موضوعات مرتبط پرداختند.
محسن رهگذر، مدیرعامل مرکز نوآوری بادکوبه، با موضوع اهمیت و کارکرد هوش مصنوعی، حسین وحدانی، مشاور ارشد بازاریابی، با تاکید بر اهمیت یادگیری، شیما شریفی، مدیر عامل آژانس دیجیتال مارکتینگ منظم، با طرح مسئله در مورد مارکتینگ در فضای دیجیتال، سخنرانانی بودند که در بخش اول ارائه داشتند.
در بخش دوم مراسم، سام نفیسی، مشاور ارشد بازاریابی و استراتژی برند، با موضوع مسئولیت اجتماعی فعالان حوزه ارتباطات و برندسازی، رضا نویدینکو، مدیرعامل آژانس تحقیقات بازار نکسلوکس، با تاکید بر نقش تمرکز در پیشرفت کسبوکارها و مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت شاپرک آبی، با طرح مسئله پیرامون توسعه فردی از اساتیدی بودند که سخنرانی کردند.
همچنین در این مراسم، مدرسه بادکوبه از کلاب تخصصی کسب وکار خود رونمایی کرد. در وقت تنفس میان بخش اول و دوم نیز، بستری فراهم شد تا افراد حاضر در مراسم ارتباطات تازهای پیدا کنند و با اساتید بهطور مستقیم به گفتوگو بپردازند. در انتها، این گردهمایی مشترک، با اعطای گواهینامه به فارغالتحصیلان مدرسه بادکوبه پایان یافت و دانشپذیران دورههای قبل مدرک خود را دریافت کردند.
چای طبیعت، دمنوش مهرگیاه، کوپا، مالتایچ، لایف، رانی و مرکز نوآوری بادکوبه از حامیان گردهمایی مشترک مدرسه تخصصی بادکوبه، مدرسه شاپرک آبی و آکادمی منظم بودند.