کمپین دیجیتال و محیطی ازکیوام با تمرکز بر اعتبارگیری سریع اجرا شد

فهرست مطلب
سرویس پرداخت اعتباری «ازکیوام» از ۸ آذر کمپینی را با هدف معرفی سرویس خرید اعتباری (BNPL) آغاز کرده است. این کمپین که تا ۸ دی ادامه دارد، شهروندان ۲۰ تا ۵۰ ساله در تهران و دیگر کلانشهرها را هدف قرار داده و از طریق تبلیغات محیطی، ویدیویی، وب، اینفلوئنسر مارکتینگ و فعالیت در نقاط فروش اجرا میشود.
به گزارش دیام برد، سرویس پرداخت اعتباری ازکیوام کمپین جدیدی را با پیام «با ازکیوام هرچی خواستی بخر، بعداً پرداخت کن» از ۸ آذر شروع کرده است. این کمپین بهطور کامل توسط تیم داخلی ازکیوام برنامهریزی و اجرا شده و هدف آن افزایش شناخت درباره سرویس خرید اعتباری (BNPL) است.
کانالها و رسانههای کمپین
تبلیغات محیطی (بیلبورد و مترو)
تبلیغات ویدیویی در VODها
تبلیغات در فضای وب
اینفلوئنسر مارکتینگ
فعالیت در نقاط فروش (POSM)
همچنین در این کمپین، طرحی تشویقی در نظر گرفته شده که بر اساس آن قرار است به پنج نفر از کاربران، معادل صد برابر مبلغ خرید اعتباریشان (تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان) جایزه نقدی پرداخت شود.

قصد داریم فرهنگ خرید اعتباری را در کشور جا بیندازیم
محمدتقی صبحیه، Marketing Director ازکیوام دررابطهبا این کمپین به دیام برد گفت: « ما در این کمپین، قصد داریم فرهنگ خرید اعتباری را در کشور جا بیندازیم. با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب جامعه لازم است راهکارهای جدیدی برای مدیریت هزینهها ارائه شود. در بسیاری از کشورهای جهان، خریدها از طریق کارتهای اعتباری انجام میشود و پرداختها بهصورت ماهانه تسویه میشود. ما نیز تلاش میکنیم با توجه به محدودیتهای موجود، این فرهنگ را بهتدریج در کشور توسعه دهیم.»

محمدتقی صبحیه
او ادامه داد: «در مدل پیشنهادی ما، افراد میتوانند خریدهای خود را بهصورت اعتباری انجام دهند و در پایان ماه، مجموع خریدهای سوپرمارکتی خود را یکجا پرداخت کنند. این سرویس در حقیقت یک راهحل برای ایجاد سهولت در پرداخت و نوعی کمک به مدیریت هزینههای خانوار است. هدف ما ارائه امکان خرید برای گروه خاصی از افرادِ فاقد موجودی و کم بضاعت نیست؛ بلکه قصد داریم فرهنگ پرداخت اعتباری را در کشور گسترش دهیم تا مردم بتوانند از این شیوه بهعنوان یک انتخاب منطقی و متداول استفاده کنند.»
در این مرحله، قصد نداریم روی مزیتهای محصول تأکید کنیم
صبحیه با اشاره به این موضوع که ازکیوام هیچگونه کارمزد یا سود مستقیم ندارد، توضیح داد: «در این کمپین، هدف ما صرفاً معرفی «ازکیوام» است؛ سرویسی که این قابلیت را برای کاربر فراهم میکند که اکنون خرید خود را انجام دهد و پرداخت را به زمان بعد موکول کند. در این مرحله، قصد نداریم روی مزیتهای محصول مانند تنوع فروشگاهها، بدون سود و بدون کارمزد بودن، سهولت استفاده یا کیفیت بالای پشتیبانی تأکید کنیم. بنابراین فعلاً روی این موارد مانور نمیدهیم. هدف اصلی ما در این فاز، ارائه یک آگاهی اولیه و ساده به مخاطب است مبنی بر اینکه چنین سرویسی وجود دارد و امکان خرید اعتباری را فراهم میکند.»
مزیت اصلی ما سهولت فرایند اعتبارگیری است
او در پاسخ به این پرسش که مهمترین مزیت ازکیوام نسبت به سرویسهای مشابه چیست، عنوان کرد: « فرایند اعتبارگیری در سرویس ما بسیار ساده و سریع است؛ به این معنا که کاربر بدون طی مراحل پیچیده، میتواند در کوتاهترین زمان اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کرده و خریدش را انجام دهد. البته سرویس ما مزایای دیگری نیز دارد؛ از جمله شبکه گسترده پذیرندگان، بهویژه در حوزه سوپرمارکتها و پشتیبانی قابلاعتماد و باکیفیت. با این حال، مزیت اصلی ما در حال حاضر، سهولت فرایند اعتبارگیری و استفاده سریع و راحت از این اعتبار برای انجام خرید است. این همان مزیتی است که قصد داریم در آینده مانور بیشتری روی آن داشته باشیم.»
مارکتینگ دایرکتور ازکیوام در پایان گفت: «قضاوت درباره میزان اثرپذیری کمپین در حال حاضر زود است؛ زیرا بخشی از نتایج معمولاً پس از گذشت حدود سه ماه مشخص میشود. با این حال، تا این لحظه عملکرد رسانه محیطی ما بسیار مطلوب بوده است.»
مطالب پیشنهادی
