پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

بیمیتو + ازکی = ازکی

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
6 بهمن 1400
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیمیتو + ازکی = ازکی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

از زمانی که صنعت بیمه کشور هم وارد اکوسیستم استارتاپی شد تا بتواند خرید انواع بیمه‌ها را برای مردم دردسترس‌تر کند، دو پلتفرم بیمیتو و ازکی از پرکاربردترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مقایسه و خرید محصولات بیمه‌ای بودند. تقریبا چندین سال است که همه‌جا برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه دو نام بیمیتو و ازکی شنیده می‌شود.

اما حالا حرف از تغییر و تصمیمی بزرگ است. مدیران و بنیان‌گذاران این دو مجموعه بعد از حدود دو سال فعالیت مشترک و به‌قول خودشان هم‌صدایی، حالا یکی شده‌اند، یا آن‌طور که در کمپین‌شان می‌گویند: یک‌صدا شده‌اند.

ازکی و بیمتو چگونه یک‌ صدا شدند؟بیمیتو + ازکی = ازکی 1

هم ازکی و هم بیمیتو با هدف دیجیتالیزه کردن صنعت بیمه کار خودشان را شروع کردند. ازکی از سال ۱۳۹۷ و بیمیتو از سال ۱۳۹۵ کار خودشان را برای فراهم کردن امکان انتخاب و خرید آگاهانه بیمه برای ایرانی‌ها آغاز کردند. از سال ۱۳۹۸ این دو مجموعه با یکدیگر ادغام شدند و با دونام تجاری مختلف به‌ کارشان ادامه دادند.

یک همکاری و همراهی عالی که باعث شد این مجموعه‌ها بزرگ‌تر از قبل شده و به‌نوعی به بزرگ‌ترین شرکت خرید آنلاین بیمه‌ کشور تبدیل شوند. با ادغام بیمیتو و ازکی تقریبا حدود 80 درصد بازار آنلاین بیمه  توسط زیرساخت‌های این دو مجموعه انجام می‌شد. کاری بزرگ که با نزدیک به۲۰۰  نیرو و پرسنل باتجربه و دارای دانش بیمه‌ای و فنی صورت گرفته است.

نیروهای هر مجموعه پیش از ادغام حدود ۶۰ نفر بودند ولی این ادغام باعث شد در انتهای سال 99 مجموع تعداد نیروهای آن‌ها به بالای 200 نفر برسد. یعنی ادغام این مجموعه به‌نوعی اشتغال‌زایی خوبی هم داشته و توانسته در مدتی کم تعدادی زیاد جوان تحصیل‌کرده و بامهارت را جذب بازار کار کند.

حالا در پاییز 1400 دو برند بیمیتو و ازکی که سال‌هاست در حوزه مقایسه و خرید آنلاین بیمه با هم کار می‌کنند، اعلام کرده‌اند که تبدیل به یک مجموعه با نام تجاری واحد شدند: ازکی.

از حالا به بعد می‌توانید برای مقایسه و خرید جامع و کامل بیمه‌ها به سایت ازکی دات کام مراجعه کنید و بهترین گزینه را باتوجه به شرایط‌تان خریداری کنید. گرچه برای سهولت و احترام به مشتریان برند بیمیتو، کاربران کماکان میتوانند از این وبسایت برای دریافت خدمات بیمه ای خود استفاده نمایند. خدمات بیمه ای این شرکت در حال حاضر در هر دو پلتفرم ازکی و بیمیتو بصورت متحدالشکل به کاربران ارائه می شود.

چرا ازکی به‌عنوان نام برند انتخاب شد؟بیمیتو + ازکی = ازکی 2

دو برند بیمیتو و ازکی دیگر با نام مشترک ازکی فعالیت می‌کنند. یعنی مشتری‌ها و مخاطبان از این به‌ بعد فقط نام ازکی را در تبلیغات این مجموعه‌ها می‌بینند. موضوعی که توانسته تمرکز بسیار خوبی روی مارکتینگ و بازاریابی برایشان فراهم کند. تیم ازکی توانسته است بزرگ‌ترین قرارداد تبلیغات را با سازمان صدا و سیما ببندد. تیزرهای تبلیغاتی کوتاه اما سرگرم‌کننده و جذاب ازکی از تلویزیون توانسته تنها در چند ماه این برند را به میلیون‌ها نفر بشناساند.

فراهم کردن مقایسه در خرید، مهم‌ترین هدف و رسالت بیمیتو و ازکی بوده و هست. مخصوصا اینکه در حوزه بیمه نیاز به این مقایسه با توجه به تنوع محصولات بیمه‌ای و تعداد بالای شرکت‌های بیمه‌ای ممکن است برای خریدارها گیج‌کننده باشد. البته مدیران ازکی از همان ابتدای یک رویای بزرگ‌تر را هم در سر داشتند: تبدیل شدن به یک سوپر اگریگیتور (Super Aggregator) در آینده‌ای نزدیک.

با یکی شدن بیمیتو و ازکی، راحت‌تر می‌شود به تحقق رویای فراهم کردن مقایسه و خرید انواع کالاها از بلیت هواپیما و قطار گرفته تا کالاهای دیگر فکر کرد. یعنی نه تنها خریداران بیمه و نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای از خدمات ازکی استفاده می‌کنند، بلکه در آینده‌ی نه چندان دور در کنار صنعت بیمه محصولات دیگر صنایع هم در ازکی قابل مقایسه خواهند بود.

درحقیقت ازکی دیگر یک پلتفرم با قدرت مقایسه بسیار بالاست که می‌تواند و قرار است به مردم و مصرف‌کنندگان برای خرید آگاهانه انواع محصولات و خدمات کمک کند.

گویا با این اتفاق باید منتظر خبرها و موفقیت‌های هیجان‌انگیزتر و بزرگ‌تری هم از این مجموعه قدرتمند باشیم.

بخوانید  هشتمین رویداد تخصصی DM talk اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود!

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات

اسمارتک