تریبون در جشنواره «پرسودترین خرید سال» امکان خرید رپورتاژ با ۷۰درصد تخفیف را فراهم کرد
فهرست مطلب
تریبون در جشنواره «پرسودترین خرید سال» امکان خرید رپورتاژ با ۷۰ درصد تخفیف را برای کسبوکارها فراهم کرد. در این جشنواره کسبوکارها همچنین میتوانند خرید خود به صورت اقساطی و در چهار قسط پرداخت کنند.
به گزارش دیام برد، پلتفرم تریبون اخیرا در خبری که در اختیار دیام برد قرار داده، اعلام کرده است که کسبوکارها میتوانند در جشنواره «پرسودترین خرید سال» که از ۱۰ آذر آغاز شده و تا ۲۳ آذر ادامه خواهد داشت رپورتاژ آگهی، بک لینک و محتوا را تا ۷۰درصد ارزانتر و در «چهار قسط» خریداری کنند؛ میزان خرید قسطی کسبوکارها متناسب با اعتبارشان در «یکتاپی» خواهد بود.
روابطعمومی تریبون همچنین اشاره کرده است که بیش از ۴۵۰ رسانه در این جشنواره حضور خواهند داشت و در زمان جشنواره به سبدهای خرید رپورتاژ آگهی که گرانتر از ۷میلیون تومان باشند، یک رپورتاژ آگهی رایگان اختصاص پیدا میکند. افزون بر این کاربران با وارد کردن آدرس ایمیلشان در صفحه اختصاصی جشنواره تریبون، بهشکل سورپرایزی تا ۹۰درصد تخفیف خرید رپورتاژ آگهی دریافت خواهند کرد.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید صفحه پرسودترین خرید سال را مطالعه کنید.
تریبون چگونه به کسبوکارها و رسانهها کمک میکند؟
تریبون یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی است که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر با حضور بیش از ۲هزار رسانه فارسیزبان و ۱۰هزار رسانه بینالمللی به ۵۰هزار کسبوکار کمک میکند تا بیشتر دیده شوند و خدمات و محصولاتشان را بهتر معرفی کنند. سبد محصولات تریبون شامل «رپورتاژ آگهی فارسی»، «رپورتاژ آگهی خارجی»، «بک لینک»، «لینک پرومکس» و «محتوا» است.
متخصصان سئو و روابط عمومی، مخاطبان و مشتریان اصلی پلتفرم تریبون هستند و از این پلتفرم برای رسیدن به اهداف سئویی و روابط عمومی استفاده میکنند؛ انتشار رپورتاژ آگهی یکی از شیوههای شناخته شده لینکسازی خارجی برای بهینهسازی سایتها برای موتورهای جستجو است و ارتباط با رسانه بخش جداییناپذیر فعالیت متخصصان روابط عمومی است.
از ویژگیهای متمایز محصولات تریبون میتوان به اضافهشدن امکانات و خدمات جدید به صورت مداوم و بهروزرسانی اشاره کرد. متخصصان سئو و روابط عمومی میتوانند بهشکل مستمر نیازهایشان را با کارشناسان پلتفرم تریبون در جریان بگذارند و تیم محصول تریبون براساس نیاز مخاطبان امکانات و خدمات جدیدی را به محصولات اضافه میکنند. این موضوع تریبون را به دستیاری برای متخصصان سئو و روابط عمومی تبدیل کرده است. از آخرین امکانات اضافهشده به پلتفرم تریبون میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دستهبندی رسانهها در «لیگ یک» و «لیگ دو» براساس امتیاز سئو و عملکرد
- بررسی فراوانی و نحوه توزیع انکرتکستها در رپورتاژها در پنل تریبون
- اضافهشدن فیلتر لینکسازی لایهای به صفحه ساخت رپورتاژ آگهی
- امکان بهروزرسانی رپورتاژ آگهیهای منتشرشده
- امکان خرید اعتباری از پلتفرم تریبون
- اضافهشدن فیلتر فراوانی رپورتاژ به صفحه ساخت رپورتاژ آگهی