پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان جدیدی از بازار، تمدید سرویس اشتراک به صورت خودکار!

مرجان عبدی مرجان عبدی
4 دی 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان جدیدی از بازار، تمدید سرویس اشتراک به صورت خودکار!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

توسعه‌دهندگان از این پس در بازار می‌توانند محصولات خود را به‌جای فروش تکی و جداگانه، در قالب اشتراک‌های طولانی مدت در اختیار کاربر قرار دهند و این امکان می‌تواند کسب جریان درآمد پایدارتری را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد، از طرفی کاربران نیز با این امکان جدید می‌توانند هزینه این دوره‌های اشتراک را با امکان پرداخت سریع بازار انجام دهند و اشتراک خود را با چند کلیک تمدید کنند.

کارابران می‌توانند با شارژ کیف پول خود اشتراک خود را تمدید کنند یا بوسیله تمدید خودکار بدون نیاز به انجام هیچ فرآیند مجددی، با استفاده از قابلیت پرداخت سریع که شارژ آنی کیف پول را فراهم می‌کند، همچنان مشترک سرویسی که توسط توسعه‌دهنده ارائه شده بمانند و نیاز به انجام عملی برای تمدید مجدد آن نداشته باشند.

به شکل ساده‌تر ویژگی تمدید خودکار سرویس اشتراک بازار اجازه خواهد داد تا در صورتی که کاربر در کیف پول خود موجودی کافی داشته باشد، اشتراکی که تهیه کرده به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام هیچ فرآیند دیگری تمدید شود.
این امکان هم برای کاربران سودمند است، هم برای توسعه‌دهندگان! زیرا کاربران به دلیل ساده بودن این فرایند، وقت کمتری صرف می‌کنند و از طرفی نیز می‌توانند مشتریان دائمی برنامه‌های توسعه‌دهندگان باشند.

توسعه‌دهندگان بازار می‌توانند برای دریافت راهنمایی جهت پیاده‌سازی و استفاده از سرویس اشتراک از طریق ثبت تیکت در پنل یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۷۹۸ با تیم پشتیبانی در ارتباط باشند

بخوانید  متداول‌ترین روش‌های تحقیق بازاریابی و کسب اطلاعات بازار و مشتریان

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

مطالب پیشنهادی

اسمارتک