امکان دستهبندی مخاطبان در پنل ادتریس اضافه شد
فهرست مطلب
ادتریس با افزودن قابلیت جدید دستهبندی مخاطبان (Audience Builder) به پلتفرم خود، امکان طراحی هدفمندتر کمپینهای تبلیغاتی را برای کاربران خود فراهم کرده است.
بر اساس گزارش ادتریس، این قابلیت به بازاریابان اجازه میدهد کاربران را بر اساس رفتار و دادههای متنوع دستهبندی کرده و پیامها و تبلیغات خود را به افرادی ارسال کنند که احتمال بیشتری برای تعامل یا تبدیل دارند. پس از دستهبندی مخاطبان، بازاریابان میتوانند اطلاعاتی مانند پوش توکن، GPS AdID، IDFA و Adtrace AdID کاربران را استخراج کنند. همچنین امکان فیلترگذاری بر اساس نوع دستگاه، سیستم عامل و نسخه اپلیکیشن فراهم است.
قابلیت دستهبندی مخاطبان در ادتریس برای بازاریابان دیجیتال
این پلتفرم اشاره کرده است که با استفاده از قابلیت دستهبندی مخاطبان ادتریس میتوان کاربران را بر اساس پارامترهای زیر دستهبندی کرد:
۱- رفتار کاربران در اپلیکیشن بعد از نصب (مانند سشن، زمان تعامل، خرید و یا حذف اپلیکیشن)
۲- رفتار کاربران بر اساس اتریبیوشن (مانند نصب، نصب مجدد، ریتارگتینگ و ریاتریبیوشن)
۳- بر اساس کانال تبلیغاتی (ترکر) یا حتی منبع نصب (SDK Signature)
برای آشنایی بیشتر با امکانات این پلتفرم و درخواست دموی رایگان میتوانید به وبسایت ادتریس مراجعه کنید.