پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«Assistant with Bard» گوگل شروع به کار کرد؛ دستیار گوگل ازین‌پس از بارد هم کمک می‌گیرد

رویا عزیزی رویا عزیزی
21 مهر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«Assistant with Bard» گوگل شروع به کار کرد؛ دستیار گوگل ازین‌پس از بارد هم کمک می‌گیرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با شروع کار ربات هوش مصنوعی google bard از ابتدای امسال، برای کاربران سوال ایجاد شد که تکلیف google assistant چه خواهد شد؛ گوگل در این باره توضیح داد که سرویس Assistant با همراهی ربات هوش مصنوعی Bard شروع به کار خواهد کرد.

Google ضمن اطلاع‌رسانی درباره شروع کار سرویس Assistant with Bard اعلام کرد که تا چند ماه آینده این سرویس هم برای اندروید و هم iOS فعال خواهد شد.
گوگل درباره این سرویس شخصی‌سازی شده توضیح داد که دستیار با بارد، در واقع دستیاری شخصی‌ای است که آن را به هوش مصنوعی بارد مجهز کرده‌ایم؛ به این ترتیب قابلیت‌های مولد و استدلالی بارد با ویژ‌گی‌های دستیار، شخصی‌سازی می‌شوند.

توسعه ورودی‌ها در Assistant with Bard

به گفته گوگل در تکنولوژی دستیار با بارد، مکالمات هم با متن، علاوه بر امکاناتی مانند تولید محتوا با هوش مصنوعی، صدا یا تصاویر امکان‌پذیر خواهد بود. در تنظیمات این نسخه امکانات جدیدی هم اضافه شده است؛ برای مثال قابلیت دسترسی و خواندن مطالب در سرویس‌های گوگل مانند Google Docs ،Gmail پیش از این وجود نداشت و در این نسخه این امکان به آن اضافه شده است.

امکانات بارد با دستیار

Assistant with Bard؛ هوشمندتر از قبل

گوگل قصد دارد برای هوشمندتر کردن سرویس دستیار با بارد، تجربه‌ی محتوامحورتر در این سرویس ایجاد کند؛ این شرکت مثال می‌زند که با فرستادن تصویری از یک سگ کوچولو به دستیار با بارد می‌توانید یک پست چند رسانه‌ای برای شبکه اجتماعی مورد علاقه‌تان تحویل بگیرید.

دستیار با بارد، تا ماه‌های آینده برای دستگاه‌های iOS و Android منتشر خواهد شد. گوگل ابتدا نسخه آزمایشی آن را منتشر می‌کند اما برای عموم مردم تا چند ماه دیگر در دسترس نخواهد بود.

متن کامل این خبر را از اینجا بخوانید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
رویا عزیزی
رویا عزیزی
خبرنگارم و کلمه‌ها راه را نشانم می‌دهند.
نظرات