پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

70 درصد سهم بازار پرداخت کشور در اختیار آپ؛ گزارش رویداد سالانه آپ

الهه صالحی الهه صالحی
10 خرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
70 درصد سهم بازار پرداخت کشور در اختیار آپ؛ گزارش رویداد سالانه آپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد سالانه آسان پرداخت پرشین (آپ) با شعار اپلیکیشنی به وسعت زندگی، برگزار شد و آپ در این رویداد از چهار سرویس جدید آسان بیمه، پزشک هوشمند، آپ کارت (نئوبانک آپ) و نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی آپ رونمایی کرد. علاوه بر این مدیران آپ از برنامه این مجموعه از فعال کردن مکالمه صوتی و تصویری آپ قبل از اربعین و آماده‌سازی زیرساخت‌های سرویس VOD خبر دادند.

به گزارش دی‌ام برد، حمید سیدی، عضو هیات مدیره بانک کشاورزی که سهامدار ۳۶ درصد از محصول جدید آپ یعنی آپ کارت است، از برنامه بانک کشاورزی برای ایجاد نئوبانک‌های جدید خبر داد و گفت که این بانک قصد دارد که با همکاری شریک استراتژیک خود، اپلیکشن آپ برای تحقق این برنامه قدم بردارد.

سعید صولت، مدیرعامل آسان بیمه از دیگر محصولات رونمایی شده توسط آپ نیز درباره این سرویس توضیح داد که کاربران قادرند که در این سرویس، بیمه شخص ثالث را به صورت اقساط و با روش برداشت مستقیم در ۱۸۰ قسط دریافت کنند. البته قرار است در آینده، بیمه‌های دیگری به آسان بیمه اضافه شوند.

70 درصد سهم بازار پرداخت کشور در اختیار آپ؛ گزارش رویداد سالانه آپ 1

آرمان فرج‌زاده، مدیر اجرایی اپلیکیشن آپ

آپ VOD تاسیس می‌کند؟

در ادامه این رویداد مهدی شهیدی، هم‌بنیان‌گذار آپ از برنامه‌های آينده این مجموعه خبر داد و گفت:‌ «به‌زودی قرار است برای اولین بار در فین‌تک‌ها امکان مکالمه صوتی و تصویری در اپلیکیشن آپ فراهم ‌شود و کیفیت این مکالمه با اپراتورهای اول کشور برابر خواهد بود. علاوه بر این VOD نیز محصول دیگری است که در حال پیاده‌سازی زیرساخت آن هستیم.»

شهیدی با اشاره به آمار کاربران اپلیکیشن آپ گفت: «آپ ۷۰ درصد از سهم بازار پرداخت کشور را در اختیار دارد  و ۵۰ میلیون ایرانی به خدمات ما اعتماد کرده‌اند.»

سهم ۴۵ درصدی آپ از بازار تراکنش‌های اینترنتی

محمدرضا اسکندریون، رئیس هیئت مدیره آسان پرداخت و آسان‌ساز در ادامه این رویداد گفت: «آسان‌پرداخت در حال حاضر  ۱۱ شرکت زیر مجموعه و ۵۰۰ هزار دستگاه کارتخوان دارد و مالک حدود ۴۵ درصد از سهم بازار تراکنش‌های اینترنتی در ایران است.

70 درصد سهم بازار پرداخت کشور در اختیار آپ؛ گزارش رویداد سالانه آپ 2

محمدرضا اسکندریون، رئیس هیئت مدیره آسان پرداخت و آسان‌ساز

آرمان فرج‌زاده، مدیر اجرایی اپلیکیشن آپ نیز با اشاره به اینکه این مجموعه ۸ سرویس اصلی و ۱۰۰ زیر سرویس دارد، گفت:‌ «۱۴۵ نیروی متخصص در آسان‌پرداخت با ما همکاری دارند که میانگین سنی آنها ۲۹ سال است. علاوه بر این، ۴۵ درصد از همکاران ما خانم هستند.»

فرج زاده افزود: «آپ ۷۰ درصد از سهم بازار کشور در حوزه پرداخت‌سازی را در اختیار داشته و به بیشتر از ۶۲میلیون شماره خدمات خود را ارائه می‌دهد. ۳۷ میلیون کاربر اپلیکیشن آپ را نصب کرده‌اند که از این بین ۳۲ میلیون نصب فعال هستند. علاوه بر این، در سال گذشته آپ روزانه بستر ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تراکنش برای بیشتر از شش میلیون کاربر خود بوده است.»

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

فیشیال در ارومیه
فیشیال در ارومیه

بسیار جالب! اقدام خوبی هستش
و تشکر از اینکه کاورش کردین

اسمارتک