پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آروان لوگو و هویت بصری خود را بازطراحی کرد

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
11 تیر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آروان لوگو و هویت بصری خود را بازطراحی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آروان‌کلاد (Arvancloud) تغییراتی از جنس brand refresh در هویت برند خود ایجاد کرده است. این تغییرات در نام فارسی نشان تجاری، رنگ، تگ‌لاین و UI را شامل می‌شود.

علاوه بر این تغییرات، آروان‌کلاد در بخش‌ Core concept نیز تکمیل و مدون‌سازی داشته و تغییراتی نیز در هویت بصری ایجاد کرده است. طبق اعلام آروان‌کلاد دلیل این brand refresh، تازه‌سازی برند باتوجه به تغییراتی مانند افزایش دایره مشتریان است. با توجه به اینکه هویت اصلی و استراتژی برند تغییری نداشته، تنها به brand refresh بسنده کرده است.

تغییر نام تجاری به آروان‌کلاد

آنطور که روابط عمومی آروان‌کلاد گزارش داده، بعد از اعمال این تغییرات، فقط نام فارسی این برند از ابر  آروان به آروان‌کلاد تغییر یافت و نام انگلیسی به همان شکل (Arvancloud) ثابت مانده است. در این brand refresh، هویت بصری آروان‌کلاد نیز تغییراتی داشته است. 

در این تازه‌سازی، پالت رنگی آروان‌ با حفظ جایگاه رنگ اصلی آروان‌ سایان اصلاح شده است. Magentها الان به‌شکل رنگ ثانویه انتخاب شده است. در تعریف رنگ آروان هم از نماد «ماهی گلی وسط یک حوض فیروزه‌ای» استفاده شده است. 

طبق گفته روابط عمومی آروان‌کلاد، تمام این رنگ‌ها از طبیعت الهام گرفته شده و با تعریفی از شفافیت، روح انسانی، انرژی و بازتاب جهان آروان‌کلاد است. درواقع این مفهوم با تصور انعکاس حرکت‌ ابرها بر یک حوض با یک ماهی قرمز که نماد شادابی و شور زندگی است، تعریف شده است. در بخش لوگو نیز تغییراتی در ساین و تایپوگرافی اعمال شده است. پالت رنگی آروان با حفظ جایگاه رنگ نیز تغییر کرد و متناسب با این تغییر، UI و به صورت کلی تمام موارد بصری تغییر رنگ دادند. تعریف رنگ هم یک ساختار یک ماهی گلی وسط یک حوض فیروزه ای است که بازتابی از هویت اصلی ماست که نمادی از شور هیجان است.

شعاری برای ادامه مسیر

روابط عمومی آروان‌کلاد به دی‌ام برد گفت که در این brand refresh به برند شعار نیز خلق شده که این شعار براساس هویت برند تبدیل به empower your dreams شده و قرار است. فلسفه اصلی هویت برند را برای مشتریان توصیف کند.

به گفته آروان‌کلاد، در بخش core concept، این برند در توصیف آنچه در گذشته درباره هویت برند داشته دقیق‌تر شده است. برای مثال در core purpose که empowering people to true technology بود تک تک کلماتی که استفاده شده بیان شده است. در قسمت brand position هم تغییرات بنیادینی رخ نداده و کلیدواژه‌های دقیق‌تری برایش طراحی شده است. کلیدواژه‌های true hearted، proficient و adventurer سه کلیدواژه اصلی هستند که در personality برند از آن‌‌ها استفاده شده است.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

اشاره