پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

معرفی کمپین «۴۵ میلیارد ریال تبلیغ رایگان» شبکه ارتباطات آرمانی و خدمات این مجموعه

مهسا بهادری مهسا بهادری
1 مرداد 1403
زمان مطالعه: 5 دقیقه
معرفی کمپین «۴۵ میلیارد ریال تبلیغ رایگان» شبکه ارتباطات آرمانی و خدمات این مجموعه
زمان مطالعه: 4 دقیقه

تبلیغات محیطی، یکی از حوزه‌های جذاب و در عین ‌حال پرچالش در صنعت تبلیغات محسوب می‌شود. یکی از چالش‌های مهم تبلیغات محیطی برای اجرای کمپین‌، انتخاب استراتژی و یافتن بهترین نقاط بازار برای نصب بیلبوردها است.

شبکه ارتباطات آرمانی به عنوان عضوی ایرانی در انجمن بین‌المللی تبلیغات محیطی (OAAA) فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و در حال حاضر با ۱۵۰۰ سازه تبلیغاتی بیشترین و پر تعدادترین تابلوهای تهران را در اختیار دارد.

چهار خدمت اصلی آرمانی

شبکه ارتباطات آرمانی خدمت خود را که به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد در ۴ مورد زیر خلاصه می‌کند:

  • برنامه ریزی رسانه: در آرمانی برای برگزاری یک کمپین ابتدا برنامه‌ رسانه انتخاب و استفاده از رسانه­‌های تبلیغاتی به منظور اجرای اثربخش کمپین‌ها مشخص می‌شود.
  • تامین رسانه و اجرا: طراحی محتوای بصری و نگارش محتوای متنی رسانه محیطی، بر اساس اهداف تبلیغاتی برند و با در نظر گرفتن ویژگی‌های مخاطبان هدف و نوع رسانه، در راستای انتقال پیام تبلیغاتی برند انجام می‌شود.
  • مانیتورینگ رسانه: اطمینان از اجرای بی‌نقص و دقیق یک كمپین تبلیغاتی مهمترین دغدغه صاحبان كسب‌وكار است؛ بنابراین برای اطمینان از كیفیت اجرای تبلیغات پس از اكران، آرمانی گزارش مانیتورینگ رسانه‌ها را به طور منظم و دوره‌ای در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد. این فرایند توسط تیم مانیتورینگ به‌صورت پیوسته انجام می‌شود.
  • طراحی و تولید محتوا: طراحی محتوای بصری و نگارش محتوای متنی رسانه محیطی، بر اساس اهداف تبلیغاتی برند و با در نظر گرفتن ویژگی‌های مخاطبان هدف و نوع رسانه، در راستای انتقال پیام تبلیغاتی برند انجام می‌شود.

انواع رسانه‌های تبلیغاتی این شرکت

این مجموعه، تبلیغات محیطی خود را به دو صورت انجام می‌دهد.

استیشن بورد

تبلیغات در ایستگاه‌های اتوبوس و فضای اطراف آن به دلیل واقع شدن در نقاط با تردد بالا و جمعیت زیاد، یکی از روش‌های متداول و پربازده تبلیغات محیطی در سراسر جهان است. پوشش‌دهی گسترده رسانه استیشن‌بورد در تمامی ایستگاه‌های اتوبوس فعلی شهر تهران فعال است. استیشن بوردها دارای چندین مزیت هستند.

  • کیفیت چاپ بالا و نور مناسب بالا بودن
  • تعداد دفعات بازدید مخاطبان Frequency به دلیل گستردگی و پراکندگی هدفمند ایستگاه‌های اتوبوس
  • بالا رفتن آگاهی از برند با افزایش نرخ پوشش‌ددهی مناطق مورد هدف برند
  • افق دید باز و امکان تعامل بیشتر مخاطب با برند
  • هزینه مقرون به‌صرفه

معرفی کمپین «۴۵ میلیارد ریال تبلیغ رایگان» شبکه ارتباطات آرمانی و خدمات این مجموعه 1

بیلبورد و عرشه‌پل

بیلبوردها نقش بسیار مهم و پذیرفته‌شده‌ای در تبلیغات شهری ایفا می‌کنند. این رسانه محیطی تقریبا در تمام دنیا به عنوان یکی از ابزارهای مهم در انتقال پیام برند به مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان آن را به عنوان یک رسانه تاثیرگذار در  حوزه تبلیغات ATL در نظر گرفت.

معرفی کمپین «۴۵ میلیارد ریال تبلیغ رایگان» شبکه ارتباطات آرمانی و خدمات این مجموعه 2

تاریخچه فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت ارتباطات آرمانی

بالاترین اثربخشی برای تبلیغات محیطی است

بر اساس گزارشی که آرمانی در اختیار دی‌ام‌برد قرار داده، تبلیغات محیطی از منظر اثربخشی بالاترین جایگاه را در بین رسانه‌های تبلیغاتی دارد. علاوه بر اثربخشی، این نوع از تبلیغات دارای بالاترین نرخ دسترسی (Reach) به مخاطبان است. در نمودار زیر میزان اثربخشی انواع رسانه‌ها آمده که نشان می‌دهد بازدهی تبلیغات چاپی بین ۹ تا ۵۲ درصد، تبلیغات تلویزیونی بین ۲۲ تا ۶۲ درصد، تبلیغات وب بین ۳۵ تا ۵۷ درصد، تبلیغات موبایل بین ۳۵ تا ۵۲ درصد، تبلیغات رادیویی بین ۲۱ تا ۳۶ درصد و تبلیغات محیطی بین ۴۰ تا ۶۷ درصد اثربخشی دارند.

معرفی کمپین «۴۵ میلیارد ریال تبلیغ رایگان» شبکه ارتباطات آرمانی و خدمات این مجموعه 3

جشنواره‌ای با هدف خلق ارزش

باتوجه به قابلیت‌ها و میزان تاثیرگذاری استیشن‌بوردها شرکت شبکه ارتباطات آرمانی با برگزاری یک جشنواره و هدف «خلق ارزش» در نظر دارد باشگاه مشتریان خود را با امکان تبلیغات برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات با شرایط خاص فراهم آورد تا برندهای مختلف بتوانند از ظرفیت تبلیغاتی آرمانی با پوشش گسترده ٢٧٠٠ ICHV کیلومتری سطح شهر تهران بهره‌مند شوند. یکی از مزیت‌های این جشنواره این است که شرکت‌ها پس از بازدهی تبلیغات و برگشت سرمایه به چرخه اقتصاد، پرداخت‌های شرکت را انجام دهند.

ویژگی CLUB VIP

روابط عمومی این مجموعه اعلام می‌کند قابلیت دیگری که این شرکت برای برندها ایجاد کرده شامل ارائه خدمات بیش‌تر به مشتریان VIP است.

  • ارائه تبلیغات رایگان به مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون تومان (ارائه ١٥ درصد اعتبار ریالی)
  • ارائه 100 هزار پیامک LBS رایگان به این دسته از مشتریان
  • گزارش اثربخشی کمپین در پایان اکران سازه‌ها به صورت رایگان
  • واگذاری پنج لوکیشن جهت اجرا و ساخت ماکت‌های سه بعدی
  • شرایط پرداخت طولانی مدت و پلکانی

کدام رسانه در انحصار شرکت آرمانی است؟

آرمانی عنوان می‌کند این مجموعه بر این باور است مهمترین مزیت تبلیغات بر روی استیشن بوردها، تکرار بالا، تبلیغات مویرگی در تمامی مناطق تهران اعم از بزرگراه‌ها، خیابان‌ها، میادین و محله‌ها با ضریب نفوذ استاندارد و کیفیت چاپ و نصب بالا و در پایان ارزانترین رسانه حال حاضر تهران می باشد.

معرفی کمپین «۴۵ میلیارد ریال تبلیغ رایگان» شبکه ارتباطات آرمانی و خدمات این مجموعه 4

توزیع و پوشش ایستگاه‌ها

٧٥ درصد سفرهای شهری زیر پوشش تابلوهای تبلیغاتی‌ست

ایستگاه‌های اتوبوس شهری در مناطق مختلف و پرتردد شهر تهران قرار گرفته‌اند. این ایستگاه‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای قرار دادن تبلیغات محیطی به شمار می‌آیند. آرمانی گزارش می‌کند به طور متوسط ٢٠ میلیون سفر روزانه در حمل و نقل تهران انجام می‌شود که متوسط زمان هر سفر ٢٢ دقیقه است. با توجه به پراکندگی ایستگاه‌های اتوبوس و پوشش ٢٧٠٠ کیلومتری سطح شهر بیش از ٧٥ درصد سفرهای شهری زیر پوشش یکپارچه استیشن بردها قرار می‌گیرند. در حال حاضر در سراسر جهان از استیشن بوردها برای انجام تبلیغات محیطی استفاده می‌شود.

معرفی کمپین «۴۵ میلیارد ریال تبلیغ رایگان» شبکه ارتباطات آرمانی و خدمات این مجموعه 5

 

به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

پلاتین