پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رپورتاژ

معرفی وبسایت آریاپی؛ بزرگ‌ترین فروشنده شماره مجازی ایران

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
29 بهمن 1401
زمان مطالعه: 8 دقیقه
معرفی وبسایت آریاپی؛ بزرگ‌ترین فروشنده شماره مجازی ایران
زمان مطالعه: 6 دقیقه

شماره مجازی یکی از مواردی است که با توجه به کاربردهای زیاد در زمینه‌های مختلف، کاربران مختلفی به دنبال آن هستند؛‌ اما با وجود سایت‌های زیاد در این زمینه، انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید شماره مجازی معتبر کار دشواری است. در دنیا، شرکت‌های مخابراتی زیادی هستند که شماره مجازی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند؛ همچنین در ایران نیز با توجه به کاربردهای زیادی که این شماره‌ها دارند، کاربران ایرانی نیز به دنبال استفاده از آن‌ها هستند.

برای در اختیار داشتن شماره مجازی در ایران، روش‌های زیادی وجود دارد؛ اما معتبرترین و بهترین روش برای داشتن یک شماره مجازی معتبر و دائمی، خرید آن از یک فروشگاه معبتر و شناخته شده است. در این مطلب، قصد داریم تا شما را با بزرگترین فروشگاه شماره مجازی در ایران آشنا کنیم. وبسایت آریاپی، یکی از برترین پلتفرم‌هایی است که می‌توانید از طریق آن انواع شماره‌های مجازی را در اختیار داشته باشید و از آن‌ها در پلتفرم‌های دیگر خود استفاده کنید.

شماره مجازی و کاربردهای آن

شماره‌های مجازی،‌ مانند سیم کارت‌های فیزیکی در گوشی‌های موبایل استفاده می‌شوند؛ اما کاربردها و مزایای استفاده از آن‌ها بسیار بیشتر است. برای استفاده از این شماره‌ها، باید به اینترنت متصل باشید. همچنین، شماره‌های مجازی، قابلیت کاربرد و استفاده در چندین دستگاه به صورت همزمان را دارند.

شماره‌های مجازی انواع مختلفی دارند. یکی از معتبرترین انواع شماره‌های مجازی، سرویس شماره مجازی گوگل ویس است. این سرویس، شماره‌های مجازی خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، کاربران ایرانی با آی پی ایران این اجازه را ندارند که در این سرویس ثبت نام کرده و شماره مجازی دریافت کنند. حتی اگر با تغییر آی پی و ایجاد یک حساب کاربری خارجی نیز بتوانید ثبت نام کنید، بازهم باید با استفاده از یک شماره آمریکایی اقدام به ثبت نام کنید؛ به همین دلیل است که تهیه شماره مجازی معتبر مانند گوگل ویس در ایران بسیار دشوار است.

مطلب پیشنهادی: رفع مشکل نات اکتیو اپل آیدی

این شماره‌ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و افراد زیادی برای موارد مختلف از شماره مجازی استفاده می‌کنند. شماره مجازی، قابلیت این را دارد که از آن در دو یا چند دستگاه استفاده کنید. همچنین، برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز، می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید.

اهمیت خرید شماره مجازی از یک مرجع معتبر

شماره‌های مجازی را می‌توانید از روش‌های مختلف تهیه کنید. با یک جست و جوی ساده در اینترنت، می‌توانید وبسایت‌های بسیاری را ببینید که شماره‌های مجازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین، اپلیکیشن‌های متعددی نیز در این زمینه وجود دارند که با نصب آن‌ها، می‌توانید هرچند عدد شماره مجازی که می‌خواهید را در اختیار داشته باشید. ممکن است برای شما نیز این سوال وجود داشته باشد که با وجود چنین وبسایت‌ها و برنامه‌هایی که بسیاری از شماره‌های مجازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، چرا باید برای خرید شماره مجازی هزینه کنید؟

برای پاسخ به این سوال، باید با نحوه فعالیت این سایت‌ها و برنامه‌ها آشنا باشید. در دنیا، بسیاری از اپراتورها، شماره‌های مجازی را به صورت عمومی و رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این وبسایت‌ها و برنامه‌ها نیز، این شماره‌ها را برای کاربران خود در سرتاسر دنیا ارائه می‌دهند.

این شماره‌ها برای تمام کاربرانی که از این وبسایت‌ها استفاده می‌کنند، قابل مشاهده هستند و همچنین پس از مدت کوتاهی، در اختیار یک کاربر دیگر قرار می‌گیرند؛ به عنوان مثال زمانی که شما برای ثبت نام در یک وبسایت یا اپلیکیشن از پیامک‌های این شماره‌ها استفاده می‌کنید، پس از مدتی، شخص دیگری می‌تواند به راحتی از همان شماره استفاده کرده و اطلاعات شما را به خطر بیندازد.

عدم وجود امنیت کافی در حفظ اطلاعات کاربران و همچنین دسترسی همگانی به این شماره‌ها و به خطر افتادن حریم خصوصی کاربران، از جمله دلایلی هستند که نباید از این شماره‌ها حتی برای کارهای فوری و غیرضروری استفاده کنید.

در چنین مواقعی، خرید از یک مرجع معتبر، بهترین گزینه برای کاربران خواهد بود. از طرف دیگر، فروشگاه مورد نظر نیز باید از امنیت کافی برخوردار بوده و شماره‌های مجازی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، معتبر باشند؛ به همین دلیل است که فروشگاه آریاپی، تبدیل به یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های شکاره مجازی در ایران شده است.

معرفی وبسایت آریاپی؛ بزرگ‌ترین فروشنده شماره مجازی ایران 1

معتبرترین شماره مجازی را می‌توانید از این وبسایت و برای کاربردهای متعدد خریداری کنید. وبسایت آریاپی، در واقع یک پلتفرم برای انجام پرداخت‌های بین المللی است و در کنار این خدمات، اقدام به فروش شماره‌هیا مجازی معتبر و دائمی نیز می‌کند. کاربرانی که برای ثبت نام در وبسایت‌های خارجی یا پلتفرم‌های مختلف، نیاز به یک شماره غیرایرانی و معتبر دارند، می‌توانند به راحتی از این وبسایت استفاده کرده انواع شماره‌های مجازی را خریداری کنند. در ادامه، انواع شماره‌های مجازی که در این وبسایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع شماره های مجازی در وبسایت آریاپی

وبسایت آریاپی، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های معتبر و آنلاین شماره مجازی در ایران است. شما می‌توانید برای هر کاربردی که لازم دارید، یک شماره مجازی معتبر از این سایت خریداری کنید. با توجه به این که بسیاری از پلتفرم‌های پرکاربرد برای ثبت نام نیاز به یک شماره معتبر دارند، می‌توانید با خرید شماره مجازی از آریاپی، در این وبسایت‌ها و برنامه‌ها ثبت نام کنید.

ثبت نام در شبکه‌های مجازی با شماره مجازی مخصوص

استفاده از شماره مجازی، بیشتر برای ثبت نام در برنامه‌های تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به دسترسی‌های این برنامه‌ها، استفاده از یک شماره نامعتبر ممکن است باعث از بین رفتن اطلاعات و یا دسترسی افراد برای سوءاستفاده از حساب شما شود؛ به همین دلیل بهتر است که از یک شماره مجازی معتبر استفاده کنید. در وبسایت آریاپی، شما می‌توانید انواع شماره‌های مجازی دائمی برای این اپلیکیشن‌ها را مشاهده و برای خرید هر کدام اقدام کنید.

خرید شماره مجازی مخصوص ترید در آریاپی

بسیاری از تریدرها و فعالان بازار ارزهای دیجیتال که قصد حضور در صرافی بایننس را دارند، باید از یک شماره غیرایرانی استفاده کنند. در این زمینه، استفاده از شماره مجازی یک راه کار مناسب است؛ اما با توجه به اهمیت ایجاد حساب در این صرافی و نیاز به امنیت بالای حساب، باید از یک شماره مجازی مناسب استفاده کنید.

در سایت آریاپی، برای این مورد نیز می‌توانید یک شماره مجازی معتبر و با امنیت بالا را خریداری کنید. در این وبسایت، شماره‌های مجازی مخصوص ایجاد حساب برای صرافی بایننس وجود دارند که با انتخاب آن‌ها، می‌توانید در این صرافی به راحتی حساب کاربری ایجاد کرده و به فعالیت بپردازید.

شماره مجازی برای ایجاد حساب در پی پال

یکی دیگر از پلتفرم‌هایی که کاربرد زیادی دارد، پی پال است. این پلتفرم، برای نقل و انتقالات مالی بین کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از افرادی که در داخل ایران، قصد ارسال و یا دریافت پول از خارج از کشور را دارند از این برنامه استفاده می‌کنند. برای ثبت نام و استفاده راحت از این برنامه، می‌توانید از یک شماره مجازی معتبر استفاده کنید. در وبسایت آریاپی، شماره مجازی مخصوص برای این پلتفرم وجود دارد که با خرید آن، می‌توانید به راحتی اقدام به ایجاد حساب کاربری در پی پال کرده و از آن استفاده کنید.

شماره مجازی گوگل ویس؛ گزینه‌ای پرکاربرد و معتبر

در وبسایت آریاپی، شما می‌توانید در میان شماره‌های مجازی مختلف، شماره مجازی گوگل ویس را نیز مشاهده کنید. این شماره، از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و کاربران شماره مجازی گوگل ویس، می‌توانند از آن در بسیاری از برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلف استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین استفاده‌هایی که از شماره گوگل ویس می‌شود، ایجاد اپل آیدی است. با استفاده از این شماره، ایجاد این حساب و حساب‌های بین المللی دیگر کار راحتی است و کاربران می‌توانند به راحتی در بسیاری از وبسایت‌ها و پلتفرم‌ها از آن استفاده کنند.

شماره مجازی گوگل ویس، یکی از معتبرترین و بهترین شماره‌های مجازی است که کاربران زیادی نیز از این سرویس استفاده می‌کنند. شما می‌توانید این شماره را در وبسایت آریاپی با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

با توجه به تنوع شماره‌های مجازی و جدا کردن آن‌ها بر اساس کاربردهایشان، وبسایت آریاپی به یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه‌های شماره مجازی در ایران تبدیل شده است. تنوع بالای شماره‌ها و همچنین ارائه خدمات با کیفیت در این زمینه، از جمله دلایلی است که کاربران را ترغیب به استفاده از این پلتفرم می‌کند.

خرید امن و معتبر شماره مجازی در آریاپی

خرید شماره مجازی و همچنین دیگر خدمات پرداختی بین المللی، از جمله نیازهای امروز جامعه به شمار می‌روند. با توجه به اهمیت استفاده از شماره مجازی، باید این شماره را از طریق یک وبسایت معتبر خریداری و استفاده کنید. در ایران، وبسایت آریاپی بهترین و معتبرترین شماره مجازی‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شماره مجازی‌هایی که در این وبسایت ارائه می‌شوند برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معرفی وبسایت آریاپی؛ بزرگ‌ترین فروشنده شماره مجازی ایران 2

همچنین، با توجه به دائمی بودن این شماره‌ها، می‌توانید از آن‌ها در پلتفرم‌هایی مانند صرافی بایننس و همچنین پی پال و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. در وبسایت آریاپی، شما می‌توانید موارد دیگری مانند ایجاد حساب بایننس، پی پال، انتقال پول با پی پال و بسیاری دیگر از خدمات را مشاهده و در صورت نیاز استفاده کنید. برای این کار، کافیست به وبسایت آریاپی مراجعه کرده و از شماره‌های مجازی و دیگر خدمات این مجموعه دیدن کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

ایوب بابائی
ایوب بابائی

باسلام
بنده چند ماه است که از خدمات آی پی ثابت آریاپی استفاده می کنم بدون قطعی بوده و راضی هستم

اسمارتک