تارا بین ۵ تا ۳۰ درصد از فروش برخی از پذیرندگان خود را تامین میکند
مدیر ارشد رشد تارا بر این باور است که با توجه به اینکه انتقال پیام درست یکی از چالشهای کسبوکارهای آنلاین است، بازیگران حوزه BNPL میتوانند با رصد رفتار خرید کاربر و بررسی رفتارهای پیشین او، پیامی را ایجاد کنند که بهترین نرخ تبدیل را ایجاد میکند. او همچنین اشاره میکند که تارا بین ۵ تا ۳۰ درصد از فروش کل برخی از پذیرندگان خود را تامین میکند.
آرین افشار، مدیر ارشد رشد تارا در گفتوگو با دیام برد در رابطه با تاثیر تارا در افزایش ریتنشن و اکوزیشن پذیرندگان خود گفت: «ما براساس رفتار کاربران در نقاط جغرافیایی مختلف، سطح خرید و نیازمندیها در زمانهای مختلف میتوانیم فرایندی را ایجاد کنیم که کاربران بتوانند به پذیرندگان مختلف متصل شوند.»
او در ادامه اشاره کرد که تارا بین ۵ تا ۳۰ درصد از فروش کل برخی از پذیرندگان را تامین میکند و دلیل این موضوع گردش مالی در این حلقه بسته یا Closed loop است.
افشار در ادامه با بیان اینکه هرکدام از بازیگران حوزه BNPL بازار هدف متفاوتی را انتخاب کردهاند و تمرکز تارا نیز روی کالاهای پرمصرف بوده است، گفت: «از آنجاییکه هرکدام از بازیگران بازارهای هدف متفاوتی را هدف قرار دادهاند، هرکدام رفتارهای متفاوتی را از کاربر میبینیم؛ نتیجه این موضوع این است که سرویسهای BNPL یکی از بهترین جاهایی هستند که میتوانند براساس رفتار کاربر، پذیرندگان را به آنها ریفر دهند.»
مدیر ارشد رشد تارا افزود: «ابزارهایی مانند مارکتینگ اتومیشن و گروههای CRM میتوانند در شکلگیری سگمنتیشن کاربران کمک زیادی کنند. اینکه در چه زمانی باید چه پیامی را به کاربرد داد، یکی از چالشهای کسبوکارهای آنلاین است و زمانی که من میدانم کاربر چه نقدینگی دارد و رفتارش در گذشته چطور بوده است قطعا میتوانم پیام درستی ایجاد کنم که بهترین نرخ تبدیل را ایجاد کند.»