
اخبار
تغییرات جدید اپ استور اپل در راستای دیده شدن بیشتر تبلیغها
مرداد ۹, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

فهرست مطلب
اپل طراحی جستجوی اپاستور را بهگونهای تغییر داده که تبلیغات در جایگاه برجستهای قرار بگیرند و این امر میتواند دیدهشدن تبلیغات برای تبلیغکنندگان را افزایش دهد.
به گزارش SEJ اپل UI جستوجو در اپ استور را بهروزرسانی کرده و تبلیغات را در جایگاه برجستهتری قرار داده است. این تغییر میتواند باعث افزایش بازدهی تبلیغات شرکتها شود.
تغییرات اصلی که اپل ایجاد کرده چیست؟
- بخش Discover از بالای صفحه جستوجو حذف شده است.
- اپلیکیشنهای پیشنهادی، از جمله تبلیغات، حالا در زیر نوار جستوجو به صورت برجسته نمایش داده میشوند.
- فیجر suggestion اضافه شده است.
- Direct category browsing از صفحه جستوجو امکانپذیر شده.
- جدول محبوبترین اپلیکیشنها به بخش Browse منتقل شده است.
ایجاد تغییرات برای دیدهشدن تبلیغات و کلیک
این تغییرات میتوانند دیدهشدن تبلیغات و کلیک بر روی آنها را افزایش دهند. با این حال، تاثیر این تغییرات بر پیدا کردن اپلیکیشنها توسط کاربران و عملکرد تبلیغات برای توسعهدهندگان و تبلیغکنندگان هنوز مشخص نیست.
به نظر میرسد اپل با این تغییر میخواهد هم جستوجو را سادهتر کند و هم جایگاه تبلیغات را برجستهتر کند.

نظرات
مطالب پیشنهادی

پلتفرم جریان هزینه مدیریت کمپینها را تا پایان تیر صفر کرد
تحریریه دیامبرد

استراتژی رقابت در بازار اروپا برای استارتاپها
تحریریه دیامبرد

هایپر کالای ایوان، خرید لوازم خانگی را آسانتر کرد
تحریریه دیامبرد