اخبار
تغییرات جدید اپ استور اپل در راستای دیده شدن بیشتر تبلیغها
مهسا بهادری
9 مرداد 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
فهرست مطلب
اپل طراحی جستجوی اپاستور را بهگونهای تغییر داده که تبلیغات در جایگاه برجستهای قرار بگیرند و این امر میتواند دیدهشدن تبلیغات برای تبلیغکنندگان را افزایش دهد.
به گزارش SEJ اپل UI جستوجو در اپ استور را بهروزرسانی کرده و تبلیغات را در جایگاه برجستهتری قرار داده است. این تغییر میتواند باعث افزایش بازدهی تبلیغات شرکتها شود.
تغییرات اصلی که اپل ایجاد کرده چیست؟
- بخش Discover از بالای صفحه جستوجو حذف شده است.
- اپلیکیشنهای پیشنهادی، از جمله تبلیغات، حالا در زیر نوار جستوجو به صورت برجسته نمایش داده میشوند.
- فیجر suggestion اضافه شده است.
- Direct category browsing از صفحه جستوجو امکانپذیر شده.
- جدول محبوبترین اپلیکیشنها به بخش Browse منتقل شده است.
ایجاد تغییرات برای دیدهشدن تبلیغات و کلیک
این تغییرات میتوانند دیدهشدن تبلیغات و کلیک بر روی آنها را افزایش دهند. با این حال، تاثیر این تغییرات بر پیدا کردن اپلیکیشنها توسط کاربران و عملکرد تبلیغات برای توسعهدهندگان و تبلیغکنندگان هنوز مشخص نیست.
به نظر میرسد اپل با این تغییر میخواهد هم جستوجو را سادهتر کند و هم جایگاه تبلیغات را برجستهتر کند.
نظرات
مطالب پیشنهادی
ابزار تست تبلیغات محیطی به ابزارهای سنجاپ اضافه شد
کیمیا منصوری
جگوار از لوگو و هویت بصری جدیدش رونمایی کرد
یاسمن منفرد
ماراتن ۲۹ روزه بلوبانک آغاز شد
تحریریه دیامبرد