پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تغییرات جدید اپ استور اپل در راستای دیده شدن بیشتر تبلیغ‌ها

مهسا بهادری مهسا بهادری
9 مرداد 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
تغییرات جدید اپ استور اپل در راستای دیده شدن بیشتر تبلیغ‌ها

اپل طراحی جستجوی اپ‌استور را به‌گونه‌ای تغییر داده که تبلیغات در جایگاه برجسته‌ای قرار بگیرند و این امر می‌تواند دیده‌شدن تبلیغات برای تبلیغ‌کنندگان را افزایش دهد.

به گزارش SEJ اپل UI جست‌وجو در اپ استور را به‌روزرسانی کرده و تبلیغات را در جایگاه برجسته‌تری قرار داده است. این تغییر می‌تواند باعث افزایش بازدهی تبلیغات شرکت‌ها شود.

تغییرات اصلی که اپل ایجاد کرده چیست؟

  • بخش Discover از بالای صفحه جست‌وجو حذف شده است.
  • اپلیکیشن‌های پیشنهادی، از جمله تبلیغات، حالا در زیر نوار جست‌وجو به صورت برجسته نمایش داده می‌شوند.
  • فیجر suggestion اضافه شده است.
  • Direct category browsing از صفحه جست‌وجو امکان‌پذیر شده.
  • جدول محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها به بخش Browse منتقل شده است.

تغییرات جدید اپ استور اپل در راستای دیده شدن بیشتر تبلیغ‌ها 1

ایجاد تغییرات برای دیده‌شدن تبلیغات و کلیک

این تغییرات می‌توانند دیده‌شدن تبلیغات و کلیک بر روی آن‌ها را افزایش دهند. با این حال، تاثیر این تغییرات بر پیدا کردن اپلیکیشن‌ها توسط کاربران و عملکرد تبلیغات برای توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌کنندگان هنوز مشخص نیست.

به نظر می‌رسد اپل با این تغییر می‌خواهد هم جست‌وجو را ساده‌تر کند و هم جایگاه تبلیغات را برجسته‌تر کند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی