پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

عذرخواهی اپل به خاطر تبلیغ آیپد پرو جدیدش

مهسا بهادری مهسا بهادری
22 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عذرخواهی اپل به خاطر تبلیغ آیپد پرو جدیدش
اپل اعلام کرده که در تبلیغات اخیر خود شکست خورده است و نتوانسته تبلیغ خلاقانه‌ای داشته باشد و به هدف نهایی‌اش دست پیدا کند.

به گزارش Adage، روز سه‌شنبه گذشته، اپل آی‌پد پرو مجهز به تراشه M4 را معرفی کرد و آن را «باریک‌ترین محصول خود» توصیف کرد. برای تبلیغ تمام امکانات خلاقانه آی‌پد، این شرکت ویدیویی تبلیغاتی با عنوان «Crush» منتشر کرد و در آن، اجسام فراوانی مانند پیانو، دستگاه ضبط و دستگاه‌های هنری دیگری را تحت‌فشار پرس هیدرولیک قرار داد تا خرد شوند؛ درنهایت، تنها یک محصول باقی ماند که همان «آی‌پد پرو جدید» بود.

این تبلیغ ویدیویی اپل برای آیپد پرو جدید با تراشه M۴ با موج گسترده‌ای از انتقادات کاربران شبکه‌های اجتماعی و هنرمندان مواجه شد و پس از انتقادهای گسترده به این تبلیغ ویدیویی، اپل رسماً در بیانیه‌ای عذرخواهی کرد.

تور میرن، معاون بخش بازاریابی اپل در بیانیه‌ای به Ad Age گفت: «خلاقیت بخش اصلی DNA ما در اپل است و برای ما بسیار اهمیت دارد محصولاتی را طراحی کنیم که افراد خلاق سراسر جهان را توانمند می‌سازد. هدف همیشگی ما این است که با روش‌های بی‌شماری از کاربران تجلیل کنیم و ایده‌های خود را از طریق آیپد زنده کنیم. ما با این ویدیو در هدف خود موفق نبوده‌ایم.»

تبلیغ ویدیویی آیپد پرو در زمانی بسیار کوتاه جنجالی شد و انتقاد هنرمندان را در پی داشت. هیو گرنت، بازیگر سینما این ویدیو را «تخریب تجربه‌های انسانی» خواند و کارگردان سریال Handmaid’s Tale به مدیرعامل اپل گفت که «سنجیده رفتار کنید.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی