پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

برنامه «آپارات گپ» با هدف رشد و حمایت تولیدکنندگان محتوای آپارات آغاز بکار کرد

مرجان عبدی مرجان عبدی
13 مهر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برنامه «آپارات گپ» با هدف رشد و حمایت تولیدکنندگان محتوای آپارات آغاز بکار کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

براساس گزارش روابط عمومی آپارات به دی‌ام برد، پلتفرم اشتراک ویدیو آپارات به تازگی برنامه‌ای راه‌اندازی کرده با نام «آپارات گپ» که از مهر ۱۴۰۲ منتشر شده است.

این برنامه به گفته‌ آپارات یک برنامه ویدیویی است که با هدف حمایت از تولیدکنندگان محتوا و ارتقا سطح کیفی محتواهایی که تولید می‌شود راه‌اندازی شده است و شامل سه‌ بخش زیر است:

  • پاسخ به پرتکرارترین سوالات مخاطبان آپارات
  • مصاحبه با تولیدکنندگان برتر آپارات
  • تحلیل ویدیوهای کانال‌های مختلف

ویژگی‌ قسمت‌های این برنامه

این پلتفرم اشتراک ویدیو درباره این برنامه جدید خود می‌گوید :«در هر قسمت از آپارات گپ دو مهمان دعوت می‌کنیم. مهمان اول یکی از همکاران ما در بخش‌های مختلف آپارات است که به پرتکرارترین سوال کاربران در مورد سرویس‌های مختلف آپارات از جمله: سرویس تبلیغات، درآمدزایی، پخش زنده، آپارات اسپرت و… پاسخ می‌دهد. مهمان دوم برنامه یکی از پردرآمدترین تولیدکنندگان آپارات است که در این بخش خانم مهسا ایرانیان که مجری برنامه هستند به همراه عوامل تولید آپارات به استدیو شخصی یکی از تولیدکنندگان برتر آپارات می‌روند و با ایشان به گفت‌وگو می‌پردازند. و در انتهای برنامه آقای حسین کلهر کارشناس برنامه به همراه خانم ایرانیان برخی از ویدیوهای آپارات را تماشا می‌کنند و آن ویدیوها را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهند.»

قسمت‌های منتشر شده آپارات گپ تا کنون:

 

شما می‌توانید این برنامه را از این لینک دنبال کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک