آپدیت جدیدی از سرویس تبلیغات آپارات منتشر شد
فهرست مطلب
سرویس تبلیغات آپارات یکی از خدمات پلتفرم آپارات است که پیشتر در شهریورماه سال 1400 راهاندازی شد. این سرویس امکان پخش و انتشار تبلیغات ویدیویی هدفمند را به کسبوکارها و افراد مختلف میدهد و به نظر میرسد که با گذشت یک سال از فعالیتش، استقبال خوبی از سوی کاربران گرفته است؛ خصوصا که توانسته است در این مدت به دیدن شدن سرویسها، محصولات و خدمات مختلف کمک کند. پلتفرم آپارات هماکنون آپدیت تازهای از این سرویس منتشر کرده است تا استفاده کاربران را از این سرویس بهینهتر کند.
در ادامه ویژگیهای جدید و جزئیات آپدیت سرویس تبلیغات آپارات را میبیند.
افزوده شدن جایگاههای تبلیغات
تبلیغات ویدیویی در دو قسمت «پیشنهادهای آپارات» و «تبلیغ در حین تماشا» قابلیت پخش دارند. تا پیش از این، پیشنهادهای آپارات به قسمت ویدیوهای مشابه محدود میشد اما در این آپدیت جدید، دو جایگاه جدید به قسمت تبلیغات پیشنهادی اضافه شده است. هماکنون اگر گزینه پیشنهادهای آپارات را انتخاب کنید، ویدیوی تبلیغاتی شما در سه جایگاه زیر به کاربران نمایش داده خواهد شد:
- تبلیغ در قسمت ویدیوهای مشابه
- تبلیغ در قسمت نتایج سرچ آپارات
- تبلیغ در قسمت هشتگهای آپارات
این افزایش جایگاه نمایش تبلیغات تا حد خوبی احتمال دیده شدن تبلیغات ویدیویی افراد را افزایش میدهد و بازدهی بهتری برای آنها در تبلیغات به همراه میآورد. آپارات در این لینک درباره چگونگی ثبت تبلیغ و مراحل ایجاد آن توضیحات بیشتری به کاربران خود میدهد.
اضافه شدن افزونههای تبلیغ
از دیگر قابلیتهای جدید سرویس تبلیغات آپارات، گزینه افزونههای تبلیغ است. از این پس کاربران آپارات میتوانند برای ایجاد تعامل بیشتر مخاطب با تبلیغ و افزایش نرخ بازدهی و دیده شدن آن، به صورت رایگان از افزونههای تبلیغ (سینک بنر) استفاده کنند. این قابلیت را میتوانید به صورت یک آیتم جدید در منوی تبلیغات حساب کاربری خود در آپارات مشاهده کنید.
برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید لازم است تبلیغ پری رول فعال در آپارات داشته باشید. افزونه تبلیغ (سینک بنر) به تبلیغ پری رول شما متصل شده و در کنار پلیر آپارات به کاربران نمایش داده میشود.
بهینهسازی رابط کاربری (UI)
در آپدیت جدیدی که از سرویس تبلیغات آپارات منتشر شده است، رابط کاربری پنل ادز با تغییراتی مثبت همراه شده است. آپارات با بهینهسازی رابط کاربری این سرویس، فرآیند هدایت کاربر برای ثبت و ایجاد تبلیغات را تسهیل و بهینه کرده است. به گفته آپارات تغییر و جابهجاییهایی در پنل ادز صورت گرفته است که همگی در راستای سهولت استفاده کاربر از این سرویس هستند.
سلام. به نظر بنده این تغییرات هیچ ارتقای عملکردی در تبلیغات روی آپارات به وجود نیاورده و فقط هزینه الکی هست تبلیغات در یک پلتفرم بدون هیچ نظارت محتوایی. ما در سایت آهنگ ویدیو یکبار از تبلیغات آپارات برای معرفی کارمون استفاده کردیم اما نتیجه مناسبی دریافت نشد و دیگه ادامه ندادیم. این گونه تبلیغات بیشتر برای کسب و کارها و شرکت های بسیار بزرگ و شناخته شده کاربرد دارد.