پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قابلیت جدید آپارات اسپرت: پخش تبلیغات هوشمند در فوتبال زنده

الهه صالحی الهه صالحی
25 مرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قابلیت جدید آپارات اسپرت: پخش تبلیغات هوشمند در فوتبال زنده
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آپارات اسپرت یک قابلیت تبلیغاتی جدید ارائه کرد. آپارات اسپورت عنوان کرده که در این قابلیت جدید تبلیغات، از هوش مصنوعی و پردازش تصویری در فوتبال پخش زنده بهره برده شده.

به گزارش روابط عمومی صباایده، برای اولین‌بار در کشور، در وبسایت کاربرمحور «آپارات اسپرت» با استفاده از هوش‌مصنوعی و پردازش تصویری، به صورت آنی و در لحظه، لوگوی تبلیغاتِ مورد نظر در دایره‌ میانی زمین به نمایش در می‌آید.

بر اساس این گزارش، فناوری مذکور به شکلی ویژه و کاملا طبیعی طراحی شده به طوری که با حضور یک یا چند بازیکن روی لوگو، تصویر با هم‌پوشانی مواجه می‌شود و تصویری واقعی به مخاطب ارائه می‌دهد و به واسطه درج هوشمند و ایجاد پرسپکتیو مناسب، کم‌ترین اختلالی در دیدِ مخاطب ایجاد نمی‌کند.

همچنین ورود و خروجِ لوگو به داخل زمین هم با حرکت دوربین هماهنگ شده و به محض خارج شدن از قابِ مدنظر، تبلیغات نیز محو می‌شود.

محمدعلی هاتفی، مدیر مارکتینگ آپارات اسپرت نیز در گفت‌وگو با دی‌ام برد در رابطه با این موضوع توضیح می‌دهد: «از طریق پردازش تصویر که یکی از شاخه‌های هوش مصنوعی شناخته می‌شود، دایره میانی زمین و چمن شناسایی شده و به واسطه کمک آن بازیکن‌ها و توپ در لایه اول تصویر حذف می‌شوند، به این ترتیب نمایش طبیعی از محتوای تبلیغاتی و بازیکن‌ها بدون هیچ لگ و مزاحمتی برای مخاطب را تجربه می‌کنیم.»

او با تاکید براینکه این نوع از تبلیغات برای اولین بار در کشور انجام می‌شود و نمونه مشابه با این دقت وجود نداشته، توضیح می‌دهد: «قطعا با فناوری‌های موجود در زمینه هوش مصنوعی، تبلیغات هدفمند‌تر و جایگاه‌های جدیدی برای تبلیغات در حوزه‌های مختلف را شاهد خواهیم بود.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات